Інформатика та інформаційне суспільство. Урок 1 (9 клас)

1 Вересня
Вересень 1, 2017
Інформаційні процеси та системи. Етика використання інформаційних ресурсів. Урок 2 (9 клас)
Вересень 3, 2017

Урок 1

9 клас за новою програмою

Тема: Інформатика та інформаційне суспільство

Мета :

  • навчальна: ознайомити з предметом вивчення інформатики, метою і завданням курсу, з правилами поведінки в кабінеті інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій; сформувати поняття інформація, повідомлення, дані та взаємозв’язки між ними;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com) 9 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Ознайомлення з правилами техніки безпеки. (слайд 4-5)

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Чому суспільство називають інформаційним? (слайд 6-11)
  2. Чим займається інформатика як наука та як галузь діяльності людини? (слайд 12-15)
  3. Які технології називають інформаційними? (слайд 16-23)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Віртуальна виставка (слайд 24)

Завдання на с. 10 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 25)

Завдання на с. 16 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 25)

Завдання на с. 16 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 26)

  1. Які технології використовують в аграрному, індустріальному суспільствах? А які – в інформаційному? Порівняйте. Яка людина вважалася в кожному з типів суспільства успішною? Порівняйте ресурси кожного зі згаданих типів суспільств.
  2. Чи справді наше суспільство є інформаційним?
  3. Якою є інформаційно культурна людина? Наведіть декілька ознак.
  4. Які технології належать до інформаційних? Наведіть приклади. Які з цих технологій ви використовуєте у процесі навчання та повсякденному житті?

Рефлексія (слайд 27)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 28)

  1. Вивчити правила техніки безпеки.
  2. Опрацювати п.1.1-1.3

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
9 клас за новою програмою для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *