Безпечне користування Інтернетом. Критичне оцінювання відомостей, отриманих з Інтернету. Урок 10 (5 клас)

Завантаження даних з Інтернету. Урок 9 (5 клас)
Завантаження даних з Інтернету. Урок 9 (5 клас)
Березень 29, 2017
Текстовий документ та його об’єкти. Урок 11 (5 клас)
Текстовий документ та його об’єкти. Урок 11 (5 клас)
Березень 29, 2017

Урок 10

5 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Безпечне користування Інтернетом. Критичне оцінювання відомостей, отриманих з Інтернету

Мета :

  • навчальна: навчити учнів уникати небезпеки при роботі в Інтернеті, користуватися безпечним пошуком у пошуковій системі;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com) 5 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Пригадай (слайд 4):

  1. Два правила безпеки в Інтернеті, які ти можеш порекомендувати своїм друзям?
  2. Як оцінити достовірність даних на сайті?
  3. До кого можна звернутись із порадою щодо безпечної роботи в Інтернеті?
  4. Кому можна повідомляти в Інтернеті свою адресу, номер телефону та інші дані?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як уникнути небезпеки при роботі в Інтернеті? (слайд 5-6)
  2. Яким відомостям, що подані на сайтів, можна довіряти? (слайд 7)
  3. Як користуватися безпечним пошуком у пошуковій системі? (слайд 8-11)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Дослідження Інтернету (слайд 12)

Завдання на с. 73-74 підручника

Завдання 2. Сайт про тварин (слайд 13)

Завдання на с. 74 підручника

Завдання 3. Налаштування пошуку (слайд 14)

Завдання на с.75 підручника

Завдання 4. Безпечна поведінка в Інтернеті (слайд 15)

Завдання на с.75 підручника

Завдання 5. Працюємо в парах (слайди 16)

Завдання на с.75-76 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 17)

  1. Які небезпечні ситуації можуть виникати під час пошуку матеріалів в Інтернеті?
  2. З якою метою деякі люди намагаються здійснити злочин в Інтернеті?
  3. Поясни, як можна оцінити достовірність матеріалів на сайті.
  4. Запропонуй способи, як уникнути перегляду сайтів, що містять матеріали небажаного вмісту.
  5. У чому схожість і чим різниться використання спеціальних пошукових систем для дітей та фільтру безпечного пошуку?

Рефлексія (слайд 18)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 19)

Опрацювати параграф підручника п.10

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
5 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *