Адресація в середовищі табличного процесора. Урок 9 (Інформатика 7 клас)
4 Вересня, 2018Практична робота №3 Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора. Урок 11 (Інформатика 7 клас)
4 Вересня, 20187 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема: Типи даних: число, текст, формула. Уведення даних до комірок. Редагування, копіювання, переміщення й вилучення даних.
Мета:
- навчальна: навчити учнів форматувати дані в електронних таблицях;
- розвиваюча: розвиток логічного мислення, креативності; уміння аналізувати, зіставляти, порівнювати, виділяти головне, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки;
- виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас»)
ХІД УРОКУ
І. Організаційний етап
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Опитування (слайд 4):
- Як виділити діапазон клітинок?
- Як застосувати засіб автозаповнення для введення даних?
- Як копіювати та переміщувати клітинки та діапазони клітинок?
- Які особливості редагування структури таблиці?
Онлайн тестування (слайд 5):
Перейти за посиланням для проходження тесту № 14: http://testinform.in.ua
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор та мережа Інтернет)
- Як встановлювати формати подання даних у клітинках? (слайд 6-7)
- Як змінити форматування таблиці? (слайд 8-11)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Працюємо у парах (слайд 12)
Перегляньте таблицю подану на малюнку, і визначте можливі параметри форматування її об’єктів. Складіть і запропонуйте одне одному завдання на форматування: структури таблиці, стовпця Код відео, Ціна за одиницю товару, Кількість, Дата звітування. Один із пари формулює завдання, інший його виконує. Проведіть взаємооцінювання
Завдання 2. Календар погоди (слайди 13)
Зміни параметри форматування клітинок таблиці, що зберігається у файлі Календар погоди.xlsx, у папці D:/7 клас/Електронні таблиці, так, щоб усі дані таблиці відображалися на екрані
Хід роботи с. 170-171 підручника
Завдання 3. Частини світу (слайди 14)
Зміни параметри форматування клітинок таблиці, що зберігається у файлі Частини світу.xlsx, у папці D:/7 клас/Електронні таблиці, за зразком
Хід роботи с.171-172 підручника
Завдання 4. Результати успішності (слайди 15)
Зміни формат даних і параметри клітинок таблиці, що зберігається у файлі Результати успішності.xlsx, у папці D:/7 клас/Електронні таблиці, за зразком
Хід роботи с.172-173 підручника
V. Підсумок уроку
Повторюємо (слайди 16)
- У чому полягає різниця між форматом даних і форматуванням клітинок?
- Які формати даних належать до числових? Як змінити формат подання даних?
- Чи є різниця між форматуванням усієї таблиці і окремих клітинок?
- Які параметри можна застосувати до форматування клітинок чи діапазону клітинок? Які інструменти можна використати для зміни параметрів?
- У яких випадках є потреба об’єднувати клітинки а у яких достатньо застосувати перенесення по словах?
Рефлексія (слайд 17-20)
- мені було незрозуміло…;
- у мене виникли такі запитання…;
- я не впорався з такими завданням…;
- мені сподобалось і я буду використовувати…
VI. Домашнє завдання (слайд 21)
Опрацювати параграф підручника п. 23