Практична робота №3 «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора». Урок 11 (7 клас)

Типи даних: число, текст, формула. Уведення даних до комірок. Редагування, копіювання, переміщення й вилучення даних. Урок 10 (7 клас)
Типи даних: число, текст, формула. Уведення даних до комірок. Редагування, копіювання, переміщення й вилучення даних. Урок 10 (7 клас)
Вересень 4, 2018
Аналіз даних, поданих на діаграмі. Опрацювання числових даних за алгоритмом. Урок 12 (7 клас)
Аналіз даних, поданих на діаграмі. Опрацювання числових даних за алгоритмом. Урок 12 (7 клас)
Вересень 4, 2018

Урок 11

7 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Практична робота №3 «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора»

Мета:

  • навчальна: формувати уміння і навички учнів форматувати дані в електронних таблицях;
  • розвиваюча: розвиток логічного мислення, креативності; уміння аналізувати, зіставляти, порівнювати, виділяти головне, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки;
  • виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.

Практична робота №3 «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора». Урок 11 (7 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Опитування (слайд 4):

  1. У чому полягає різниця між форматом даних і форматуванням клітинок?
  2. Які формати даних належать до числових? Як змінити формат подання даних?
  3. Чи є різниця між форматуванням усієї таблиці і окремих клітинок?
  4. Які параметри можна застосувати до форматування клітинок чи діапазону клітинок? Які інструменти можна використати для зміни параметрів?
  5. У яких випадках є потреба об’єднувати клітинки а у яких достатньо застосувати перенесення по словах?

Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 15: http://testinform.in.ua

III. Формування практичних умінь і навичок

  1. Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 6-13)
  2. Практична робота №3 «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора» (слайди 14)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

(завдання з підручника с. 176-179)

IV. Підсумок уроку

  1. Оголошення оцінок за роботу на уроці
  2. Повторюємо (слайд 15)
  3. Розгляньте схему та поясніть зв’язок між вказаними поняттями:
  4. Рефлексія (слайд 16-19)
  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

IV. Домашнє завдання (слайд 20)

Повторити параграф підручника п. 23

Завантажити конспекти в форматі docx ви можете з Google-диску:

Завантажити конспект уроку

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
7 клас І семестр за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

40 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *