Практична робота №3 «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора». Урок 11 (7 клас)

Типи даних: число, текст, формула. Уведення даних до комірок. Редагування, копіювання, переміщення й вилучення даних. Урок 10 (7 клас)
Типи даних: число, текст, формула. Уведення даних до комірок. Редагування, копіювання, переміщення й вилучення даних. Урок 10 (7 клас)
4 Вересня, 2018
Аналіз даних, поданих на діаграмі. Опрацювання числових даних за алгоритмом. Урок 12 (7 клас)
Аналіз даних, поданих на діаграмі. Опрацювання числових даних за алгоритмом. Урок 12 (7 клас)
4 Вересня, 2018

7 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Практична робота №3 «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора»

Мета:

  • навчальна: формувати уміння і навички учнів форматувати дані в електронних таблицях;
  • розвиваюча: розвиток логічного мислення, креативності; уміння аналізувати, зіставляти, порівнювати, виділяти головне, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки;
  • виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.

Практична робота №3 «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора». Урок 11 (7 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Опитування (слайд 4):

  1. У чому полягає різниця між форматом даних і форматуванням клітинок?
  2. Які формати даних належать до числових? Як змінити формат подання даних?
  3. Чи є різниця між форматуванням усієї таблиці і окремих клітинок?
  4. Які параметри можна застосувати до форматування клітинок чи діапазону клітинок? Які інструменти можна використати для зміни параметрів?
  5. У яких випадках є потреба об’єднувати клітинки а у яких достатньо застосувати перенесення по словах?

Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 15: http://testinform.in.ua

III. Формування практичних умінь і навичок

  1. Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 6-13)
  2. Практична робота №3 «Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора» (слайди 14)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

(завдання з підручника с. 176-179)

IV. Підсумок уроку

  1. Оголошення оцінок за роботу на уроці
  2. Повторюємо (слайд 15)
  3. Розгляньте схему та поясніть зв’язок між вказаними поняттями:
  4. Рефлексія (слайд 16-19)
  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

IV. Домашнє завдання (слайд 20)

Повторити параграф підручника п. 23

канал Youtube група Facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *