Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас»)
ХІД УРОКУ
І. Організаційний етап
Привітання із класом (слайд 1)
Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Опитування (слайд 4):
У чому полягає різниця між форматом даних і форматуванням клітинок?
Які формати даних належать до числових? Як змінити формат подання даних?
Чи є різниця між форматуванням усієї таблиці і окремих клітинок?
Які параметри можна застосувати до форматування клітинок чи діапазону клітинок? Які інструменти можна використати для зміни параметрів?
У яких випадках є потреба об’єднувати клітинки а у яких достатньо застосувати перенесення по словах?
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор та мережа Інтернет)
Як наочно подати числові дані за допомогою діаграм? (слайд 5-7)
Аналіз даних за допомогою діаграм (слайд 8)
З яких об’єктів складається діаграма? (слайд 9)
Як створити діаграму в середовищі табличного процесора? (слайд 10-11)
Як налаштувати властивості об’єктів діаграми? (слайд 12)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Працюємо у парах (слайд 13)
Проаналізуйте, діаграми яких типів використовуються у ваших підручниках з географії, історії, біології. Проаналізуйте та обговоріть у парах, для відображення яких даних використовуються в підручниках діаграми
Завдання 2. Мобільні телефони (слайди 14)
Зміни назву секторної діаграми Телефони, що зберігається у файлі Продаж.xlsx, задай розмір символів назви – 16. Зміни місце розташування легенди.
Хід роботи с. 187-189 підручника
Завдання 3. Продаж телефонів (слайди 15)
Побудуй стовпчасту діаграму для даних, що містяться в таблиці Продаж.xlsx, для порівняння кількості проданих мобільних телефонів у 2013 та 2014 роках
Хід роботи с.189-190 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 16)
Для чого використовуються діаграми?
Що необхідно для створення діаграми?
Що відображається на легенді діаграми?
Які дії можна виконувати з діаграмою після її побудови?
Як змінювати зовнішній вигляд діаграми?
Рефлексія (слайд 17-20)
Що нового сьогодні дізналися?
Чого навчилися?
Що сподобалось на уроці, а що ні?
Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 21)
Опрацювати параграф підручника п.25
Завантажити конспекти в форматі docx ви можете з Google-диску:
Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій 7 клас І семестр за новою програмою 2016 року для супроводу уроків за ціною:
40 грн за комплект (одна презентація коштує менше 2 грн)