Введення та редагування тексту. Урок 12 (5 клас)

Текстовий документ та його об’єкти. Урок 11 (5 клас)
Березень 29, 2017
Форматування тексту. Урок 13 (5 клас)
Березень 30, 2017

Урок 12

5 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Введення та редагування тексту

Мета :

  • навчальна: продовжити формувати вміння редагувати та форматувати текстові документи, удосконалювати вміння працювати з текстовим документом;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com) 5 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Пригадай (слайд 4):

  1. За якими правила слід вводити текст?
  2. Яких правил дотримуються під час редагування тексту?
  3. Алгоритм копіювання та переміщення текстових фрагментів у документі?

2. Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 11 http://testinform.in.ua/category/5-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як вводити текст при роботі із текстовим процесором? (слайд 6-7)
  2. Як редагувати текст? (слайд 8-13)
  3. Як перевірити правопис і виправити помилки в текстовому документі? (слайд 14-16)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Редагування тексту (слайд 17)

Завдання на с. 90 підручника

Завдання 2. Інструмент Правка документа (слайд 18)

Завдання на с. 90-91 підручника

Завдання 3. Буфер обміну (слайд 19)

Завдання на с. 91 підручника

Завдання 4. Слова-загадки (слайд 20)

Завдання на с.91 підручника

Завдання 5. Працюємо в парах (слайди 21)

Завдання на с.92 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 22)

  1. Чи допоможе знання української мови грамотно вводити тексти в середовищі текстового процесора? Поясни відповідь.
  2. Як можна виправляти помилки в текстовому документі? Назви два способи.
  3. Які дії виконують під час редагування тексту? Які з них можна виконати автоматично в середовищі текстового процесора?
  4. Які дії можна виконувати з фрагментами тексту?
  5. Чи завжди можна довіряти результатам автоматизованої перевірки правопису в текстовому документі? Наведи аргументи.
  6. У чому полягають особливості використання буфера обміну в середовищі програм пакету Microsoft Office?

Рефлексія (слайд 23)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 24)

Опрацювати параграф підручника п.12

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
5 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *