Середовище описання і виконання алгоритмів. Урок 18 (5 клас)

Алгоритми та їх виконавці. Урок 17 (5 клас)
Березень 31, 2017
Типи алгоритмів. Урок 19 (5 клас)
Квітень 1, 2017

Урок 18

5 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Середовище описання і виконання алгоритмів

Мета :

  • навчальна: сформувати поняття комп'ютерне середовище виконання алгоритму, навчитись завантажувати проект у середовище Скретч та познайомитись з особливостями роботи в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com) 5 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Пригадай (слайд 4):

  1. У яких програмних середовищах можна створювати чи виконувати алгоритми?
  2. Які проекти ти виконував у середовищі Скретч?

2. Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 17 http://testinform.in.ua/category/5-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що називають середовищем виконання алгоритму? (слайд 6-8)
  2. Як працювати з проектом у середовищі Скретч? (слайд 9-12)
  3. Як працювати з об’єктами в середовищі Скретч? (слайд 13-16)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Кіт-музикант (слайд 17)

Завдання на с. 130 підручника

Завдання 2. Малюнок (слайд 18)

Завдання на с. 130-131 підручника

Завдання 3. Космос (слайд 19)

Завдання на с. 132 підручника

Завдання 4. Година коду (слайд 20)

Завдання на с.132-133 підручника

Завдання 5. Працюємо в парах (слайд 21)

Завдання на с.134 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 22)

  1. Що являє собою середовище виконання алгоритмів?
  2. Якими бувають середовища виконання алгоритмів?
  3. Кого називають виконавцем алгоритму в середовищі Скретч? Наведи приклади таких виконавців.
  4. Чим відрізняється вікно програмного середовища Скретч від інших відомих тобі вікон програм? Наведи приклади.
  5. Як завантажити файл, створений у середовищі Скретч?
  6. Як запустити на виконання програму, створену в середовищі Скретч?
  7. Як зберегти проект, створений у середовищі Скретч?
  8. Як змінити образ виконавця у проекті, що створений у середовищі Скретч?
  9. Які засоби середовища Скретч можна використати, щоб змінити розмір виконавця та вплинути на події, що можуть з ним відбуватися?

Рефлексія (слайд 23)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 24)

Опрацювати параграф підручника п.17

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
5 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *