Лінійні алгоритми. Урок 20 (Інформатика 5 клас)
1 Квітня, 2017Циклічні алгоритми. Урок 22 (Інформатика 5 клас)
4 Квітня, 20175 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема: Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Практична робота №6
Мета:
- навчальна: навчити учнів створювати лінійні алгоритми в середовищі Скретч;
- розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4):
- Як у середовищі Скретч складають лінійні алгоритми?
- Як об’єкти у проекті, складеному у середовищі Скретч, можуть змінювати свій вигляд?
- Як управляти звуковими даними в проекті, складеному в середовищі Скретч?
- Чи можна змінювати звуки в середовищі Скретч? Як це зробити? Наведи приклади.
Онлайн тестування (слайд 5):
Перейти за посиланням для проходження тесту № 20 http://testinform.in.ua/category/5-klas/
III. Формування практичних умінь і навичок
(На розсуд вчителя одне або декілька з поданих нижче завдань використати як завдання для Практичної роботи№6)
Завдання 1. Електронний учитель (слайд 6)
Сплануй і створи в середовищі Скретч проект, за яким виконавець навчатиме користувача розв’язувати рівняння. Визнач, яку команду використали у програмі, щоб після натискання на кнопку Запуск програми отримали подію на сцені, що зображена на малюнку 208. Якою може бути наступна команда складеного алгоритму? А попередня? Збережи даний проект з іменем Рівняння в папку Проекти своєї структури папок.
Завдання на с. 148 підручника
Завдання 2. Музична скринька (слайд 7)
Сплануй і створи в середовищі Скретч проект Музична скринька, у якому користувач може натиснути одну із чотирьох кнопок на сцені з назвою музичного фрагмента, після чого мелодія буде відтворюватися. Використай при цьому звукові файли з категорії Музичні фрагменти бібліотеки звуків. За потреби відредагуй фрагмент за допомогою вказівок з меню – Правка та Ефекти. Збережи проект з іменем Музична скринька в папку Проекти своєї структури папок.
Завдання на с. 148 підручника
Завдання 3. Міркуємо (слайд 8)
Аліна планує створити в навчальному середовищі виконання алгоритмів Скретч гру-тренажер для учнів музичної школи. При натисканні визначеної клавіші на клавіатурі звучатиме відповідна нота. Запропонуй, які об’єкти може використати дівчинка. Поміркуй, які події можуть відбуватися з об’єктами. Передбач, команди яких груп потрібно буде використати.
Завдання на с.149 підручника
Завдання 4. Працюємо в парах (слайд 9)
Галина планує навчити свою молодшу сестричку називати англійською мовою види транспорту: автомобіль, літак, автобус, потяг, трамвай і корабель. Для цього вона створить проект Вивчаємо транспорт. Обговоріть, яку найменшу кількість виконавців може містити така програма. Яку команду з набору команд виконавців середовища Скретч виконуватиме виконавець, що називає транспорт? Як змінити вигляд транспорту, який називатиме виконавець? Переконайте одне одного, яку з двох запропонованих на малюнку 209 команд доцільно використати для зміни образу виконавця. Які ще команди будуть використані при складанні програми Галинки?
Завдання на с.148-149 підручника
IV. Підсумок уроку
Рефлексія (слайд 10-13)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
V. Домашнє завдання (слайд 14)
Опрацювати параграф підручника п.19-20