Типи алгоритмів. Урок 19 (5 клас)
Типи алгоритмів. Урок 19 (5 клас)
Квітень 1, 2017
Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 21 (5 клас)
Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 21 (5 клас)
Квітень 4, 2017

Урок 20

5 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Лінійні алгоритми

Мета:

  • навчальна: навчити учнів створювати лінійні алгоритми в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Лінійні алгоритми. Урок 20 (5 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Які алгоритмічні структури використовують у програмах в середовищі Скретч?

Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 19 http://testinform.in.ua/category/5-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як створюють лінійні алгоритми в середовищі Скретч? (слайд 6-7)
  2. Які події можна описати у програмі в середовищі Скретч? (слайд 8-12)
  3. Як у проекті в середовищі Скретч використовують звукові дані? (слайд 13-17)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Проект Діалог (слайд 18)

Внеси зміни у проект, щоб на сцені відбувались такі події (мал.. 207). Для цього зміни значення параметрів команд і додай коман­ди у проекті Діалог; що міститься в папці Алгоритми і програми. Збережи проект з новим ім’ям.

Завдання на с. 146-147 підручника

Завдання 2. Музичні інструменти (слайд 19)

Зміни та доповни проект Музичні інструменти так, щоб при натисканні мишею на зображення музичного інструмен­та звучала мелодія, а саме зображення зменшувалось удвічі.

Завдання на с. 147-148 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 20)

По черзі ставте одне одному запитання щодо створення проектів у середовищі Скретч. Свої речення розпочинайте зі слів: як, навіщо, що відбуватиметься, що слід натиснути, яка вказівка.

Завдання на с.148 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 21)

  1. Для яких подій можна складати програми в середовищі Скретч?
  2. Чи для всіх об’єктів на сцені складають програми? Наведи приклади.
  3. Як у середовищі Скретч складають лінійні алгоритми?
  4. Як об’єкти у проекті, складеному у середовищі Скретч, можуть змінювати свій вигляд?
  5. Як управляти звуковими даними в проекті, складеному в середовищі Скретч?
  6. Чи можна змінювати звуки в середовищі Скретч? Як це зробити? Наведи приклади.

Рефлексія (слайд 22-25)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 26)

Опрацювати параграф підручника п.19-20

Завантажити конспекти в форматі docx ви можете з Google-диску:

Завантажити конспект уроку

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
5 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *