Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 21 (5 клас)

Лінійні алгоритми. Урок 20 (5 клас)
Лінійні алгоритми. Урок 20 (5 клас)
Квітень 1, 2017
Циклічні алгоритми. Урок 22 (5 клас)
Циклічні алгоритми. Урок 22 (5 клас)
Квітень 4, 2017

Урок 21

5 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Практична робота №6

Мета:

  • навчальна: навчити учнів створювати лінійні алгоритми в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 21 (5 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Як у середовищі Скретч складають лінійні алгоритми?
  2. Як об’єкти у проекті, складеному у середовищі Скретч, можуть змінювати свій вигляд?
  3. Як управляти звуковими даними в проекті, складеному в середовищі Скретч?
  4. Чи можна змінювати звуки в середовищі Скретч? Як це зробити? Наведи приклади.

Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 20 http://testinform.in.ua/category/5-klas/

III. Формування практичних умінь і навичок

(На розсуд вчителя одне або декілька з поданих нижче завдань використати як завдання для Практичної роботи№6)

Завдання 1. Електронний учитель (слайд 6)

Сплануй і створи в середовищі Скретч проект, за яким виконавець навчатиме користувача розв’язувати рівняння. Визнач, яку команду використали у програмі, щоб після натискання на кнопку Запуск програми отримали подію на сцені, що зображена на малюнку 208. Якою може бути наступна команда складеного алгоритму? А попередня? Збережи даний проект з іменем Рівняння в папку Проекти своєї структури папок.

Завдання на с. 148 підручника

Завдання 2. Музична скринька (слайд 7)

Сплануй і створи в середовищі Скретч проект Музична скринька, у якому користувач може натиснути одну із чотирьох кнопок на сцені з назвою музичного фрагмента, після чого мелодія буде відтворюватися. Використай при цьому звукові файли з категорії Музичні фрагменти бібліотеки звуків. За потреби відредагуй фрагмент за допомогою вказівок з меню – Правка та Ефекти. Збережи проект з іменем Музична скринька в папку Проекти своєї структури папок.

Завдання на с. 148 підручника

Завдання 3. Міркуємо (слайд 8)

Аліна планує створити в навчальному середовищі виконання алгоритмів Скретч гру-тренажер для учнів музичної школи. При натисканні визначеної клавіші на клавіатурі звучатиме відповідна нота. Запропонуй, які об’єкти може використати дівчинка. Поміркуй, які події можуть відбуватися з об’єктами. Передбач, команди яких груп потрібно буде використати.

Завдання на с.149 підручника

Завдання 4. Працюємо в парах (слайд 9)

Галина планує навчити свою молодшу сестричку називати англійською мовою види транспорту: автомобіль, літак, автобус, потяг, трамвай і корабель. Для цього вона створить проект Вивчаємо транспорт. Обговоріть, яку найменшу кількість виконавців може містити така програма. Яку команду з набору команд виконавців середовища Скретч виконуватиме виконавець, що називає транспорт? Як змінити вигляд транспорту, який називатиме виконавець? Переконайте одне одного, яку з двох запропонованих на малюнку 209 команд доцільно використати для зміни образу виконавця. Які ще команди будуть використані при складанні програми Галинки?

Завдання на с.148-149 підручника

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 10-13)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

V. Домашнє завдання (слайд 14)

Опрацювати параграф підручника п.19-20

Завантажити конспекти в форматі docx ви можете з Google-диску:

Завантажити конспект уроку

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
5 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *