Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 21 (Інформатика 5 клас)

4 Квітня, 2017
Лінійні алгоритми. Урок 20 (5 клас)
Лінійні алгоритми. Урок 20 (Інформатика 5 клас)
1 Квітня, 2017
Циклічні алгоритми. Урок 22 (5 клас)
Циклічні алгоритми. Урок 22 (Інформатика 5 клас)
4 Квітня, 2017
Лінійні алгоритми. Урок 20 (5 клас)
Лінійні алгоритми. Урок 20 (Інформатика 5 клас)
1 Квітня, 2017
Циклічні алгоритми. Урок 22 (5 клас)
Циклічні алгоритми. Урок 22 (Інформатика 5 клас)
4 Квітня, 2017

5 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Практична робота №6

Мета:

  • навчальна: навчити учнів створювати лінійні алгоритми в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 21 (5 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Як у середовищі Скретч складають лінійні алгоритми?
  2. Як об’єкти у проекті, складеному у середовищі Скретч, можуть змінювати свій вигляд?
  3. Як управляти звуковими даними в проекті, складеному в середовищі Скретч?
  4. Чи можна змінювати звуки в середовищі Скретч? Як це зробити? Наведи приклади.

Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 20 http://testinform.in.ua/category/5-klas/

III. Формування практичних умінь і навичок

(На розсуд вчителя одне або декілька з поданих нижче завдань використати як завдання для Практичної роботи№6)

Завдання 1. Електронний учитель (слайд 6)

Сплануй і створи в середовищі Скретч проект, за яким виконавець навчатиме користувача розв’язувати рівняння. Визнач, яку команду використали у програмі, щоб після натискання на кнопку Запуск програми отримали подію на сцені, що зображена на малюнку 208. Якою може бути наступна команда складеного алгоритму? А попередня? Збережи даний проект з іменем Рівняння в папку Проекти своєї структури папок.

Завдання на с. 148 підручника

Завдання 2. Музична скринька (слайд 7)

Сплануй і створи в середовищі Скретч проект Музична скринька, у якому користувач може натиснути одну із чотирьох кнопок на сцені з назвою музичного фрагмента, після чого мелодія буде відтворюватися. Використай при цьому звукові файли з категорії Музичні фрагменти бібліотеки звуків. За потреби відредагуй фрагмент за допомогою вказівок з меню – Правка та Ефекти. Збережи проект з іменем Музична скринька в папку Проекти своєї структури папок.

Завдання на с. 148 підручника

Завдання 3. Міркуємо (слайд 8)

Аліна планує створити в навчальному середовищі виконання алгоритмів Скретч гру-тренажер для учнів музичної школи. При натисканні визначеної клавіші на клавіатурі звучатиме відповідна нота. Запропонуй, які об’єкти може використати дівчинка. Поміркуй, які події можуть відбуватися з об’єктами. Передбач, команди яких груп потрібно буде використати.

Завдання на с.149 підручника

Завдання 4. Працюємо в парах (слайд 9)

Галина планує навчити свою молодшу сестричку називати англійською мовою види транспорту: автомобіль, літак, автобус, потяг, трамвай і корабель. Для цього вона створить проект Вивчаємо транспорт. Обговоріть, яку найменшу кількість виконавців може містити така програма. Яку команду з набору команд виконавців середовища Скретч виконуватиме виконавець, що називає транспорт? Як змінити вигляд транспорту, який називатиме виконавець? Переконайте одне одного, яку з двох запропонованих на малюнку 209 команд доцільно використати для зміни образу виконавця. Які ще команди будуть використані при складанні програми Галинки?

Завдання на с.148-149 підручника

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 10-13)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

V. Домашнє завдання (слайд 14)

Опрацювати параграф підручника п.19-20

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 21 (Інформатика 5 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності