Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 21 (Інформатика 5 клас)
4 Квітня, 2017Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 23 (Інформатика 5 клас)
4 Квітня, 2017Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 21 (Інформатика 5 клас)
4 Квітня, 2017Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 23 (Інформатика 5 клас)
4 Квітня, 20175 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема: Циклічні алгоритми
Мета:
- навчальна: навчити учнів створювати циклічні алгоритми в середовищі Скретч;
- розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4):
- Які команди описують повторення в середовищах складання алгоритмів?
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Які бувають циклічні алгоритми? (слайд 5-7)
- Як реалізувати цикл із невідомою кількістю повторень у середовищу Скретч? (слайд 8-10)
- Як задати рух виконавця на сцені? (слайд 11-14)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Завдання 1. Заповнюємо посудину рідиною (слайд 15)
Склади алгоритм заповнення посудини рідиною для завдань на малюнках 219, 220.
Завдання на с. 154 підручника
Завдання 2. Мелодія (слайд 16)
Створити проект, у якому виконавець Музикант виконуватиме фрагмент мелодії, доки виконання програми не буде зупинено.
Завдання на с. 154 підручника
Завдання 3. Міркуємо (слайд 17)
Відкрий у середовищі Скретч і запусти на виконання проект Під водою, який збережено в папці Алгоритми і програми. Склади графічну схему алгоритму, за яким розроблено програму в проекті.
Завдання на с. 157 підручника
Завдання 4. Працюємо в парах (слайд 18)
Обговоріть, що буде результатом виконання програми, зображеної на малюнку 225. Дослідіть, як зміняться події на сцені проекту, якщо команду розмістити в тіло циклу. Перевірте свої здогадки експериментально.
Завдання на с.156 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 19)
- Для яких подій можна складати програми в середовищі Скретч?
- Чи для всіх об’єктів на сцені складають програми? Наведи приклади.
- Як у середовищі Скретч складають лінійні алгоритми?
- Як об’єкти у проекті, складеному у середовищі Скретч, можуть змінювати свій вигляд?
- Як управляти звуковими даними в проекті, складеному в середовищі Скретч?
- Чи можна змінювати звуки в середовищі Скретч? Як це зробити? Наведи приклади.
Рефлексія (слайд 20-23)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 24)
Опрацювати параграф підручника п.21-22