Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 21 (5 клас)
Квітень 4, 2017
Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч. Урок 23 (5 клас)
Квітень 4, 2017

Урок 22

5 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Циклічні алгоритми

Мета :

  • навчальна: навчити учнів створювати циклічні алгоритми в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com) 5 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Які команди описують повторення в середовищах складання алгоритмів?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Які бувають циклічні алгоритми? (слайд 5-7)
  2. Як реалізувати цикл із невідомою кількістю повторень у середовищу Скретч? (слайд 8-10)
  3. Як задати рух виконавця на сцені? (слайд 11-14)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Заповнюємо посудину рідиною (слайд 15)

Завдання на с. 154 підручника

Завдання 2. Мелодія (слайд 16)

Завдання на с. 154 підручника

Завдання 3. Міркуємо (слайд 17)

Завдання на с. 157 підручника

Завдання 4. Працюємо в парах (слайд 18)

Завдання на с.156 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 19)

  1. Для яких подій можна складати програми в середовищі Скретч?
  2. Чи для всіх об’єктів на сцені складають програми? Наведи приклади.
  3. Як у середовищі Скретч складають лінійні алгоритми?
  4. Як об’єкти у проекті, складеному у середовищі Скретч, можуть змінювати свій вигляд?
  5. Як управляти звуковими даними в проекті, складеному в середовищі Скретч?
  6. Чи можна змінювати звуки в середовищі Скретч? Як це зробити? Наведи приклади.

Рефлексія (слайд 20)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 21)

Опрацювати параграф підручника п.21-22

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
5 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування