Розв’язування задач на опрацювання табличних величин. Урок 27 (Інформатика 9 клас)

26 Вересня, 2017
Алгоритми опрацювання табличних величин. Урок 26 (9 клас)
Алгоритми опрацювання табличних величин. Урок 26 (Інформатика 9 клас)
26 Вересня, 2017
Практична робота №6 «Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин за заданими умовами». Урок 28 (9 клас)
Практична робота №6 Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин. Урок 28 (Інформатика 9 клас)
26 Вересня, 2017
Алгоритми опрацювання табличних величин. Урок 26 (9 клас)
Алгоритми опрацювання табличних величин. Урок 26 (Інформатика 9 клас)
26 Вересня, 2017
Практична робота №6 «Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин за заданими умовами». Урок 28 (9 клас)
Практична робота №6 Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин. Урок 28 (Інформатика 9 клас)
26 Вересня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Розв’язування задач на опрацювання табличних величин

Мета:

  • навчальна: сформувати навички учнів розв’язувати задачі на опрацювання табличних величин;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Розв’язування задач на опрацювання табличних величин. Урок 27 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Як підключити модуль генерування випадкових чисел у мовах програмування?
  2. Як уникнути помилок несумісності типів даних?
  3. Як описати команду розгалуження мовою програмування Free Pascal?
  4. Як обчислити середнє значення набору числових даних?

III. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 5)

Мовою програмування Free Pascal, запишіть фрагмент програми, у якій будуть реалізовані такі завдання:

  • Вміст першого елемента лінійної таблиці Year рядкового типу дорівнює значенню високосний.
  • Вміст кожного елемента лінійної таблиці А дійсного типу належить заданому відрізку [a, b].
  • Вміст шостого елемента лінійної таблиці А дійсного типу не перевищує значення величини Н.
  • Вміст п’ятого елемента лінійної таблиці з іменем Book цілого типу не збігається з п’ятнадцятим елементом цієї ж таблиці, збільшеним утричі.
  • Вміст сьомого елемента лінійної таблиці А дійсного типу не перевищує дійсного числа К і вміст першого елемента лінійної таблиці з іменем City літерного типу дорівнює Київ.

Завдання на с. 128 підручника

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 6)

У вибраному середовищі програмування створіть проект Продаж товару, у якому для введеної кількості проданих одиниць товару, яка фіксується кожну годину за зміну (8 год), знаходять підсумкове значення, яке виводиться в текстове поле.

Завдання на с. 128 підручника

Завдання 3. Працюємо самостійно (слайд 6)

У вибраному середовищі програмування створіть проект Конвеєр, за допомогою якого можна знайти сумарне навантаження на його стрічки за умови: на конвеєрі працюють по 5 робітників на трьох лініях, на стрічку надходять фрукти різної ваги, яка задається випадково. Елементи управління доберіть самостійно.

Завдання на с. 128 підручника

Завдання 4. Працюємо самостійно (слайд 6)

У вибраному середовищі програмування створіть проект Підрахунок, у якому знаходять суму додатних і кількість від’ємних елементів лінійної таблиці дійсного типу.

Завдання на с. 128 підручника

V. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 7-10)

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

VI. Домашнє завдання (слайд 11)

Повторити п.16.1-16.3

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розв’язування задач на опрацювання табличних величин. Урок 27 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності