Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. Урок 28 (Інформатика 6 клас)

18 Червня, 2018
“Практична робота №6 «Розв’язування задач, які передбачають програмне опрацювання події». Урок 27 (6 клас)” заблокована Практична робота №6 «Розв’язування задач, які передбачають програмне опрацювання події». Урок 27 (6 клас)
Практична робота №6 Розв’язування задач, які передбачають програмне опрацювання події. Урок 27 (Інформатика 6 клас)
14 Червня, 2018
Практична робота №7 «Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження». Урок 29 (6 клас)
Практична робота №7 Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження. Урок 29 (Інформатика 6 клас)
18 Червня, 2018
“Практична робота №6 «Розв’язування задач, які передбачають програмне опрацювання події». Урок 27 (6 клас)” заблокована Практична робота №6 «Розв’язування задач, які передбачають програмне опрацювання події». Урок 27 (6 клас)
Практична робота №6 Розв’язування задач, які передбачають програмне опрацювання події. Урок 27 (Інформатика 6 клас)
14 Червня, 2018
Практична робота №7 «Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження». Урок 29 (6 клас)
Практична робота №7 Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження. Урок 29 (Інформатика 6 клас)
18 Червня, 2018

6 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

Мета:

  • навчальна: навчити учнів розв’язувати задачі в середовищі Скретч з використанням вкладених алгоритмічних структур;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. Урок 28 (6 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Як в середовищі Скретч описують циклічні алгоритми?
  2. Як в середовищі Скретч описують алгоритми з розгалуженням?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як описати алгоритми із вкладеними розгалуженнями? (слайд 5)
  2. Як описати алгоритми із вкладеними циклами? (слайд 6-7)
  3. Як описувати алгоритми із вкладеними розгалуженнями та циклами? (слайд 8)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Композитор (слайд 9)

Створи проект, у якому виконавець Композитор буде складати й виконувати мелодію з випадкових п’яти нот доти, доки не зміняться всі його образи.

Завдання на с. 178-179 підручника

Завдання 1. Працюємо в парах (слайди 10)

Обговоріть, які події в запропонованому списку можна подати алгоритмами із вкладеними розгалуженнями:

  • проїзд автомобіля через перехрестя, яке регулюється світлофором;
  • вибір одягу для прогулянки за різної погоди;
  • проведення часу з 9.00 до 14.00 у різні дні тижня;
  • приготування піци;
  • догляд за кімнатними рослинами.

Завдання на с. 180 підручника

Завдання 1. Міркуємо (слайд 11)

Сплануй і склади проект Світлячок, у якому виконавець повторює 4 рази такі дії: змінює свій колір на 25 одиниць, випадково переміщується по сцені 10 разів. Зауваж, що в середовищі Скретч змінювати колір об’єкта можна за допомогою команди Змінити ефект. Обери, яка із запропонованих програм може бути використана у твоєму проекті.

Завдання на с. 182-183 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 12)

  1. Що таке вкладені розгалуження? Чим вони відрізняються від послідовності розгалужень?
  2. Що таке вкладені цикли?
  3. Чим може бути корисним використання вкладених розгалужень чи циклів при складанні програм?
  4. Чи можна поєднати алгоритмічні структури повторення та розгалуження в одному проекті Скретч?

Рефлексія (слайд 13-16)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 17)

Опрацювати параграф підручника п.21

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження. Урок 28 (Інформатика 6 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності