Урок 29. Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч

Атестація
Квітень 7, 2017
Урок 30. Реалізація алгоритмів з розгалуженням та повторенням у середовищі Скретч
Квітень 9, 2017

Урок 29 (web-версія конспекту без зображень)

5 клас за оновленою програмою 2016 року

Тема: Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч

Мета :

  • навчальна: навчити учнів створювати алгоритми з розгалуженням в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 5 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 5 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016 www.orioncentr.com.ua, inf5-m.blogspot.com) 5 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Пригадай (слайд 4):

  1. Чим відрізняються повне та неповне розгалуження?
  2. Якою командою в середовищі Скретч реалізоване повне розгалуження?
  3. Якою командою в середовищі Скретч реалізоване неповне розгалуження?
  4. Як у програмах, описаних в середовищі Скретч, можна поєднувати різні алгоритмічні структури?

2. Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 24 http://testinform.in.ua/category/5-klas/

III. Формування практичних умінь і навичок

(На розсуд вчителя одне або декілька з поданих нижче завдань використати як завдання для Практичної роботи№9)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Перекладач (слайд 6)

Створи в середовищі Скретч проект, у якому при наведенні мишею на об’єкт з’являтиметься його назва іноземною мовою. Використай у проекті не менше ніж 4 об’єкти.

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/5 клас/Текстові документи.

Завдання на с. 176 підручника.

Завдання 2. Карта України (слайд 7)

Створи проект, у якому при переміщенні виконавця на фрагмент карти України з’являється повідомлення про назву відповідної області.

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/5 клас/Текстові документи.

Завдання на с. 177 підручника.

Завдання 3. Міркуємо (слайд 8)

У проекті Підсилювач звуку гучність звучання барабана задається за допомогою стрілок на клавіатурі: стрілка праворуч підсилює звук, а ліворуч – послаблює. Визнач, які команди слід використати у програмі.

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці D:/5 клас/Текстові документи.

Завдання на с.1 підручника.

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 9)

Перейдіть на сайт спільноти Скретч. Запустіть на виконання проект на свій вибір з розділу Популярні проекти. Встановіть, які команди використані у програмі завантаженого проекту. Визначте, які алгоритмічні структури вони реалізують. По черзі називайте алгоритмічну структуру та пояснення про її призначення й використання в цьому проекті.

Завдання на с.179 підручника.

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 10)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

V. Домашнє завдання (слайд 11)

Опрацювати параграф підручника п.26-27

Завантажити



Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
5 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування