Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів. Урок 2 (Інформатика 7 клас)
3 Вересня, 2018Практична робота №1 Електронне листування. Урок 4 (Інформатика 7 клас)
3 Вересня, 20187 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема: Використання адресної книжки та списків розсилання. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою
Мета:
- навчальна: сформувати в учнів навики роботи з адресною книгою та списками розсилання;
- розвиваюча: розвивати логічне мислення, просторову уяву, збагачувати мовлення учнів; розвивати в учнів інтерес до предмету, інформаційну культуру та вміння аналізувати та робити висновки;
- виховна: виховувати коректність і тактовність при електронному листуванні; прищеплювати навички самостійної роботи
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас»)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне опитування (слайд 4):
- Які стандартні папки існують у поштовій скриньці на поштовому сервері? Поясни призначення кожної.
- Які розділи в службовій частині електронного листа є обов’язковими для заповнення? Чому?
- Які дії можна виконувати з електронними повідомленнями?
- Чи можна записати в полі Кому при заповненні бланка електронного листа кілька адрес?
- Чим відрізняються дії Відповісти і Переслати при електронному листуванні?
- За якими ознаками можна визначити, що до електронного листа було прикріплено та надіслано файл? Як переглянути вміст вкладеного файлу
Онлайн тестування (слайд 5):
Перейти за посиланням для проходження тесту № 2: http://testinform.in.ua/testi-z-informatiki-7-klas/
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Як користуватися адресною книгою та створювати списки розсилання? (слайд 6-7)
- Що передбачає етикет електронного листування? (слайд 8)
- Яких правил слід дотримуватися для безпечного
- електронного листування? (слайд 9)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Працюємо у парах (слайд 12)
Як запобігти потраплянню спаму до комп’ютера? Яким чином електронна адреса може стати відомою рекламним агентам? Чи завжди персональна електронна поштова скринька захищена? Обговоріть у парах.
Завдання 2. Працюємо з комп’ютером (слайди 13)
Створи в адресній книзі групу Однокласники, внеси до адресної книги електронні адреси однокласників, що працюють ліворуч і праворуч від тебе. Відправ листа з темою Адресна книга всім адресатам групи Однокласники.
Хід роботи с. 23-24 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 14-15)
- Для чого використовують адресну книгу? Які переваги її використання? Де в житті ти користувався адресною книгою? Де в житті ти бачив, як використовується адресна книга?
- Порівняй роботу з адресною книгою на електронній пошті та адресною книгою в мобільному телефоні.
- Як створити групу контактів? У яких випадках зручно користуватися групами контактів?
- Для чого використовують адресну книгу? Які переваги її використання? Де в житті ти користувався адресною книгою? Де в житті ти бачив, як використовується адресна книга?
- Порівняй роботу з адресною книгою на електронній пошті та адресною книгою в мобільному телефоні.
- Як створити групу контактів? У яких випадках зручно користуватися групами контактів?
Рефлексія (слайд 16-19)
- мені було незрозуміло…;
- у мене виникли такі запитання…;
- я не впорався з такими завданням…;
- мені сподобалось і я буду використовувати…
VI. Домашнє завдання (слайд 20)
Опрацювати параграф підручника п.3