Використання адресної книжки та списків розсилання. Урок 3 (Інформатика 7 клас)

3 Вересня, 2018
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів. Урок 2 (7 клас)
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів. Урок 2 (Інформатика 7 клас)
3 Вересня, 2018
Практична робота №1 «Електронне листування». Урок 4 (7 клас)
Практична робота №1 Електронне листування. Урок 4 (Інформатика 7 клас)
3 Вересня, 2018
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів. Урок 2 (7 клас)
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів. Урок 2 (Інформатика 7 клас)
3 Вересня, 2018
Практична робота №1 «Електронне листування». Урок 4 (7 клас)
Практична робота №1 Електронне листування. Урок 4 (Інформатика 7 клас)
3 Вересня, 2018

7 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Використання адресної книжки та списків розсилання. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою

Мета:

  • навчальна: сформувати в учнів навики роботи з адресною книгою та списками розсилання;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення, просторову уяву, збагачувати мовлення учнів; розвивати в учнів інтерес до предмету, інформаційну культуру та вміння аналізувати та робити висновки;
  • виховна: виховувати коректність і тактовність при електронному листуванні; прищеплювати навички самостійної роботи

Використання адресної книжки та списків розсилання. Етикет електронного листування. Урок 3 (7 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне опитування (слайд 4):

  1. Які стандартні папки існують у поштовій скриньці на поштовому сервері? Поясни призначення кожної.
  2. Які розділи в службовій частині електронного листа є обов’язковими для заповнення? Чому?
  3. Які дії можна виконувати з електронними повідомленнями?
  4. Чи можна записати в полі Кому при заповненні бланка електронного листа кілька адрес?
  5. Чим відрізняються дії Відповісти і Переслати при електронному листуванні?
  6. За якими ознаками можна визначити, що до електронного листа було прикріплено та надіслано файл? Як переглянути вміст вкладеного файлу

Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 2: http://testinform.in.ua/testi-z-informatiki-7-klas/

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як користуватися адресною книгою та створювати списки розсилання? (слайд 6-7)
  2. Що передбачає етикет електронного листування? (слайд 8)
  3. Яких правил слід дотримуватися для безпечного
  4. електронного листування? (слайд 9)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Працюємо у парах (слайд 12)

Як запобігти потраплянню спаму до комп’ютера? Яким чином електронна адреса може стати відомою рекламним агентам? Чи завжди персональна електронна поштова скринька захищена? Обговоріть у парах.

Завдання 2. Працюємо з комп’ютером (слайди 13)

Створи в адресній книзі групу Однокласники, внеси до адресної книги електронні адреси однокласників, що працюють ліворуч і праворуч від тебе. Відправ листа з темою Адресна книга всім адресатам групи Однокласники.

Хід роботи с. 23-24 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 14-15)

  1. Для чого використовують адресну книгу? Які переваги її використання? Де в житті ти користувався адресною книгою? Де в житті ти бачив, як використовується адресна книга?
  2. Порівняй роботу з адресною книгою на електронній пошті та адресною книгою в мобільному телефоні.
  3. Як створити групу контактів? У яких випадках зручно користуватися група­ми контактів?
  4. Для чого використовують адресну книгу? Які переваги її використання? Де в житті ти користувався адресною книгою? Де в житті ти бачив, як використовується адресна книга?
  5. Порівняй роботу з адресною книгою на електронній пошті та адресною книгою в мобільному телефоні.
  6. Як створити групу контактів? У яких випадках зручно користуватися група­ми контактів?

Рефлексія (слайд 16-19)

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

VI. Домашнє завдання (слайд 20)

Опрацювати параграф підручника п.3

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Використання адресної книжки та списків розсилання. Урок 3 (Інформатика 7 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності