Практична робота №7 Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалуження. Урок 29 (Інформатика 6 клас)
18 Червня, 2018Практична робота №8 Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі. Урок 31 (6 клас)
18 Червня, 20186 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема: Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі
Мета:
- навчальна: навчити учнів розв’язувати задачі в середовищі Скретч методом поділу на підзадачі;
- розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com/)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4)
- Як описати в середовищі Скретч алгоритми з повторенням і розгалуженням?
- Які групи команд в середовищі Скретч ви знаєте?
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Як створювати проекти, що реалізують складні алгоритми? (слайд 5-7)
- Як створювати та використовувати власні блоки команд у середовищі Скретч? (слайд 8-11)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Працюємо в парах (слайди 12)
Обговоріть, при створенні яких малюнків в основній програмі варто викликати допоміжний алгоритм побудови деякої фігури (мал. 263).
Завдання на с. 187 підручника
Завдання 4. Міркуємо (слайд 13)
Шестикласники створили проект, у якому можна зображати літери за допомогою різних фігур (мал. 264). Вони спланували, що в основній програмі будуть викликати три підзадачі. За малюнком визнач, які підзадачі можна описати в такому проекті. Створи відповідний проект у середовищі Скретч і перевір свої здогадки.
Завдання на с. 188 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 14)
- За яким алгоритмом у середовищі Скретч створюють складні проекти?
- Чому доцільно розбити складну задачу на підзадачі під час складання алгоритму її розв’язання?
- У якому випадку припиняють розбиття основної задачі на підзадачі?
- Як описати підзадачу в середовищі Скретч?
- Як викликати на виконання підзадачу в середовищі Скретч?
- Чи можна складену підзадачу вважати алгоритмом?
Рефлексія (слайд 15-18)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 19)
Опрацювати параграф підручника п.22