Практична робота №9 Проектування та створення комп’ютерної публікації. Урок 37 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017Растрові та векторні зображення, їх властивості. Урок 39 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 20179 клас за новою програмою
Тема: Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних
Мета:
- навчальна: сформувати поняття комп’ютерної графіки, кодування графічних даних;
- розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4)
- Особливості використання графічного редактора для створення зображень.
- Як створити зображення в середовищі текстового процесора або редактора презентацій?
- Що таке двійкове кодування?
- Як кодують символи при опрацюванні комп’ютером?
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Що таке комп’ютерна графіка? (слайд 5-6)
- Як кодуються текстові, графічні та звукові дані? (слайд 7-10)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 11)
Визначте критерії для порівняння растрових і векторних зображень, побудуйте для цього таблицю. Результати заповнення таблиці обговоріть у парі.
Завдання на с. 165 підручника
Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 12)
Пограйте в гру «Растрове чи векторне»: один з учасників гри наводить приклад зображення, а інший називає, до якого виду комп’ютерної графіки його слід віднести. Наприклад, фотографія – растрове, накреслення – векторне тощо. Обґрунтуйте свій вибір, спираючись на властивості кожного з видів графіки.
Завдання на с. 165 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 13)
- Для чого використовується комп’ютерна графіка?
- Які типи зображень використовуються в комп’ютерній графіці?
- У чому полягають переваги та недоліки растрових і векторних зображень?
- Що таке графічні примітиви у складі векторного зображення?
Рефлексія (слайд 14-17)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 18)
Опрацювати п.23.1-23.2