Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних. Урок 38 (Інформатика 9 клас)

18 Жовтня, 2017
Практична робота №9 «Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження». Урок 37 (9 клас)
Практична робота №9 Проектування та створення комп’ютерної публікації. Урок 37 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017
Поняття колірної моделі. Растрові та векторні зображення, їх властивості. Формати файлів зображень. Урок 39 (9 клас)
Растрові та векторні зображення, їх властивості. Урок 39 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017
Практична робота №9 «Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження». Урок 37 (9 клас)
Практична робота №9 Проектування та створення комп’ютерної публікації. Урок 37 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017
Поняття колірної моделі. Растрові та векторні зображення, їх властивості. Формати файлів зображень. Урок 39 (9 клас)
Растрові та векторні зображення, їх властивості. Урок 39 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних

Мета:

  • навчальна: сформувати поняття комп’ютерної графіки, кодування графічних даних;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних. Урок 38 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Особливості використання графічного редактора для створення зображень.
  2. Як створити зображення в середовищі текстового процесора або редактора презентацій?
  3. Що таке двійкове кодування?
  4. Як кодують символи при опрацюванні комп’ютером?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що таке комп’ютерна графіка? (слайд 5-6)
  2. Як кодуються текстові, графічні та звукові дані? (слайд 7-10)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 11)

Визначте критерії для порівняння растрових і векторних зображень, побудуйте для цього таблицю. Результати заповнення таблиці обговоріть у парі.

Завдання на с. 165 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 12)

Пограйте в гру «Растрове чи векторне»: один з учасників гри наводить приклад зображення, а інший називає, до якого виду комп’ютерної графіки його слід віднести. Наприклад, фотографія – растрове, накреслення – векторне тощо. Обґрунтуйте свій вибір, спираючись на властивості кожного з видів графіки.

Завдання на с. 165 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 13)

  1. Для чого використовується комп’ютерна графіка?
  2. Які типи зображень використовуються в комп’ютерній графіці?
  3. У чому полягають переваги та недоліки растрових і векторних зображень?
  4. Що таке графічні примітиви у складі векторного зображення?

Рефлексія (слайд 14-17)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 18)

Опрацювати п.23.1-23.2

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних. Урок 38 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності