Поняття колірної моделі. Растрові та векторні зображення, їх властивості. Формати файлів зображень. Урок 39 (9 клас)

Поняття комп’ютерної графіки. Кодування графічних даних. Урок 38 (9 клас)
Жовтень 18, 2017
Векторний графічний редактор. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Урок 40 (9 клас)
Жовтень 18, 2017

Урок 39

9 клас за новою програмою 

Тема: Поняття колірної моделі. Растрові та векторні зображення, їх властивості. Формати файлів зображень

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттям колірної моделі, растрових та векторних зображень, їх властивостей, форматами файлів зображень;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com) 9 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. 1) Привітання із класом (слайд 1)
  2. 2) Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Для чого використовується комп’ютерна графіка?
  2. Які типи зображень використовуються в комп’ютерній графіці?
  3. У чому полягають переваги та недоліки растрових і векторних зображень?
  4. Що таке графічні примітиви у складі векторного зображення?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що розуміють під колірною моделлю? (слайд 5-7)
  2. Які параметри графічних зображень впливають на їхню якість? (слайд 8-11)
  3. У яких форматах можна зберігати графічні файли й у чому їх відмінність? (слайд 12-20)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Утворення кольорів (слайд 21)

Завдання на с. 162 підручника

Завдання 1. Растрові формати графічних файлів (слайд 22)

Завдання на с. 164 підручника

Завдання 1. Працюємо самостійно (слайд 23)

Завдання на с. 165 підручника

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 24)

Завдання на с. 166 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 25)

  1. Чи можна визначити розширення імені графічного файла, переглядаючи зображення, що міститься в файлі? Чи залежить якість зображення від типу файла?
  2. Які особливості кодування текстових, графічних і звукових даних?
  3. Що означає вираз «оцифровка зображення, фото»?
  4. Графічні файли яких форматів використовують для розміщення на веб-сторінках в Інтернеті?

Рефлексія (слайд 26)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 27)

Опрацювати п.23.3-23.5

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
9 клас за новою програмою для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *