Побудова зображення з графічних примітивів. Урок 3 (Інформатика 6 клас)
31 Травня, 2018Векторний графічний редактор. Засоби графічного редактора. Урок 5 (Інформатика 6 клас)
1 Червня, 20186 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема: Операції над об’єктами та групами об’єктів
Мета:
- навчальна: ознайомити учнів з особливостями растрових та векторних зображень, поняттям графічного примітива, навчити виконувати операції над об’єктами та групами об’єктів;
- розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com/)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4)
- Для чого призначені векторні графічні редактори?
- За допомогою яких інструментів можна створювати векторні зображення в середовищі текстового процесора?
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Як у середовищі текстового процесора форматувати векторні зображення? (слайд 5-7)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Створення векторного зображення в текстовому документі (слайд 8)
У новому документі Куб засобами текстового процесора створи зображення куба. Додай текстові написи для зображення вершин куба.
Завдання на с.17 підручника
Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 9)
Обговоріть, які властивості можна змінювати для фігур, створених у середовищі текстового процесора. Один з учасників називає назву фігури, а інший – алгоритм дій для зміни значень цієї властивості.
Завдання на с.19 підручника
Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 9)
Обговоріть, що мають спільного та чим відрізняються растровий графічний редактор Paint і векторний графічний редактор, що вбудований у текстовий процесор. За результатами побудуйте діаграму Ейлера-Венна.
Завдання на с.19 підручника
Завдання 6. Міркуємо (слайд 10)
Для підтримки акції з енергозбереження команда волонтерів (http://uainfo.org/blognews/1442055336-poradi-shchodo-energozberezhennya-41-poster.html) розробила серію постерів-порад. Визнач, які засоби вбудованого векторного редактора могли бути використані для створення такого постера (мал. 2.13).
Завдання на с.19 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 11)
- Які засоби текстового процесора використовують для форматування векторних зображень?
- Як згрупувати кілька графічних примітивів в один об’єкт?
Рефлексія (слайд 12-15)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 16)
Опрацювати параграф підручника п.2