Урок 4. Операції над об’єктами та групами об’єктів

Урок 3. Побудова зображення з графічних примітивів
Травень 31, 2018
Урок 5. Векторний графічний редактор. Засоби графічного редактора
Червень 1, 2018

Урок 4

6 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Операції над об’єктами та групами об’єктів

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з особливостями растрових та векторних зображень, поняттям графічного примітива, навчити виконувати операції над об’єктами та групами об’єктів;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам'ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 6 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf6-m.blogspot.com) 6 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Для чого призначені векторні графічні редактори?
  2. За допомогою яких інструментів можна створювати векторні зображення в середовищі текстового процесора?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як у середовищі текстового процесора форматувати векторні зображення? (слайд 5-7)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Створення векторного зображення в текстовому документі (слайд 8)

У новому документі Куб засобами текстового процесора створи зображення куба. Додай текстові написи для зображення вершин куба.

Завдання на с.17 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 9)

Обговоріть, які властивості можна змінювати для фігур, створених у середовищі текстового процесора. Один з учасників називає назву фігури, а інший – алгоритм дій для зміни значень цієї властивості.

Завдання на с.19 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 9)

Обговоріть, що мають спільного та чим відрізняються растровий графічний редактор Paint і векторний графічний редактор, що вбудований у текстовий процесор. За результатами побудуйте діаграму Ейлера-Венна.

Завдання на с.19 підручника

Завдання 6. Міркуємо (слайд 10)

Для підтримки акції з енергозбереження команда волонтерів (http://uainfo.org/blognews/1442055336-poradi-shchodo-energozberezhennya-41-poster.html) розробила серію постерів-порад. Визнач, які засоби вбудованого векторного редактора могли бути використані для створення такого постера (мал. 2.13).

Завдання на с.19 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 11)

  1. Які засоби текстового процесора використовують для форматування векторних зображень?
  2. Як згрупувати кілька графічних примітивів в один об’єкт?

Рефлексія (слайд 12-15)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 16)

Опрацювати параграф підручника п.2

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
6 клас за новою програмою 2016 року для супроводу уроків  

за ціною:

70 грн за комплект
(одна презентація коштує  2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування