Векторний графічний редактор. Урок 40 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017Побудова зображень у векторному графічному редакторі. Урок 42 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 20179 клас за новою програмою
Тема: Засоби векторного графічного редактора для побудови зображень
Мета:
- навчальна: ознайомити учнів з засобами векторного графічного редактора для побудови зображень;
- розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4)
- Як додавати векторні зображення в текстові документи та презентації?
- Як форматувати зображення, створені в текстових документах чи презентаціях?
- Як групувати кілька фігур в один об’єкт у текстовому документі?
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Як створювати малюнки з кривих і ламаних? (слайд 5-6)
- Як до зображення додати текст і розмістити його вздовж контуру? (слайд 7-9)
- Як розміщувати об’єкти в різних шарах? (слайд 10-11)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 2. Утворення кольорів (слайд 12)
Створіть зображення, що складається з трьох різнокольорових фігур різної форми, що розміщені в різних шарах. Змініть порядок розташування шарів.
Завдання на с. 171-172 підручника
Завдання 3. Значок папки (слайд 13)
Засобами графічного редактора Inkscape створіть значок папки за зразком.
Завдання на с. 172 підручника
Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 14)
Ознайомтесь з галереєю зображень, створених засобами графічного редактора Inkscape http://inkscape.deviantart.com/favourites/?offset=72. Обговоріть, які фрагменти зображень могли бути створені за допомогою кривих Безьє.
Завдання на с. 173 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 15)
- Які особливості малювання ліній у графічному редакторі Inkscape?
- Як додати текстові написи до зображення?
- Які дії слід виконати, щоб розмістити текст уздовж контуру фігури, яка на зображенні?
- Як згрупувати кілька фігур в один об’єкт?
- Як розмістити зображення в різних шарах?
- Які інструменти редактора Inkscape можна використати для управління шарами?
Рефлексія (слайд 16-19)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 20)
Опрацювати п.24.3-24.5