Практична робота №12 Опитування з використанням онлайн-форм. Урок 48 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 2017Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Урок 50 (Інформатика 9 клас)
18 Жовтня, 20179 клас за новою програмою
Тема: Етапи створення веб-сайтів. Конструювання сайтів
Мета:
- навчальна: ознайомити учнів з етапами створення веб-сайтів; навчити конструювати сайти;
- розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4)
- Які сервіси Google ви знаєте?
- Як оцінювати сайти?
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Яку структуру можуть мати сайти? (слайд 5-14)
- Які відмінності можуть мати веб-сторінки сайта? (слайд 15-11)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 22)
Порівняйте сайти, адреси яких наведено у файлі Список сайтів папки Навчальне середовище. Встановіть, які з них є професійними, а які – любительськими. Виділіть три ознаки для такого визначення. Обговоріть результати в парі.
Завдання на с. 202 підручника
Завдання 1. Працюємо самостійно (слайд 23)
Розгляньте приклади сайтів навчальних закладів, що зареєстровані на освітньому порталі www.osvita.org.ua. Відшукайте, чи є на цих сайтах зразки банерів. Засобами графічного редактора створіть банер сайта свого навчального закладу.
Завдання на с. 203 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 24)
- Які типи веб-сторінок розрізняють?
- Що спільного та які відмінності вони мають?
Рефлексія (слайд 25-28)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 29)
Опрацювати п.29.1-29.2