Урок 49. Етапи створення веб-сайтів. Конструювання сайтів

Урок 48. Практична робота №12 «Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм»
Жовтень 18, 2017
Урок 50. Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Поняття мови розмітки гіпертексту
Жовтень 18, 2017

Урок 49

9 клас за новою програмою

Тема: Етапи створення веб-сайтів. Конструювання сайтів

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з етапами створення веб-сайтів; навчити конструювати сайти;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com) 9 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Які сервіси Google ви знаєте?
  2. Як оцінювати сайти?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Яку структуру можуть мати сайти? (слайд 5-14)
  2. Які відмінності можуть мати веб-сторінки сайта? (слайд 15-11)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Працюємо в парах (слайд 22)

Порівняйте сайти, адреси яких наведено у файлі Список сайтів папки Навчальне середовище. Встановіть, які з них є професійними, а які – любительськими. Виділіть три ознаки для такого визначення. Обговоріть результати в парі.

Завдання на с. 202 підручника

Завдання 1. Працюємо самостійно (слайд 23)

Розгляньте приклади сайтів навчальних закладів, що зареєстровані на освітньому порталі www.osvita.org.ua. Відшукайте, чи є на цих сайтах зразки банерів. Засобами графічного редактора створіть банер сайта свого навчального закладу.

Завдання на с. 203 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 24)

  1. Які типи веб-сторінок розрізняють?
  2. Що спільного та які відмінності вони мають?

Рефлексія (слайд 25-28)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 29)

Опрацювати п.29.1-29.2

Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
9 клас за новою програмою для супроводу уроків  

за ціною:

120 грн за комплект
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування