Практична робота №1 Електронне листування. Урок 4 (Інформатика 7 клас)
3 Вересня, 2018Поняття персонального навчального середовища. Інтернет речей. Урок 6 (Інформатика 7 клас)
4 Вересня, 20187 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема: Сучасні сервіси Інтернету. Сервіси веб-2.0. Геосервіси
Мета:
- навчальна: сформувати поняття про сучасні сервіси Інтернету, сервіси веб-2.0, геосервіси;
- розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 5):
- За допомогою яких програм можна отримати доступ до сервісів Інтернету?
- Які засоби використовують для підтримки інформаційного процесу пошуку?
- Як здійснювати простий пошук даних в Інтернеті?
- Як користуватися електронною поштою?
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Що таке сервіси Веб 2.0? (слайд 5-7)
- Яке призначення геосервісів та як з ними працювати? (слайд 8-11)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Перегляд вулиць (слайд 12)
Знайдіть за допомогою сервісу Google Карти Михайлівську площу в Києві та перегляньте околиці в режимі перегляду вулиць. Скористайтесь переміщенням вулицею та перегляньте панорамні зображення надворі й у приміщеннях.
Завдання на с. 33 підручника
Завдання 2. Прокладання маршруту (слайд 13)
Прокладіть маршрут від міста Києва до Підгорецького замку. Визначте доступність транспорту на цьому маршруті та час його подання різними видами транспорту. Перегляньте зображення, які прив’язані до місця віртуальної подорожі.
Завдання на с. 33 підручника
Завдання 3. Публікація даних на карті (слайд 14)
Після реєстрації на сервісі Вікімапія відшукайте та позначте місце, де ви проживаєте.
Завдання на с. 34 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 15)
- Чому сервіси Веб 2.0 називають соціальними?
- Чим відрізняються сервіси Веб 1.0 і Веб 2.0? Чи мають вони спільне?
- Як змінюється життя суспільства з розвитком сервісів Веб 2.0?
- Які сервіси називають геосервісами? Чому? Які функції вони передбачають?
Рефлексія (слайд 16-19)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 20)
Опрацювати конспект уроку