Урок 51. Поняття мови розмітки гіпертексту

Урок 50. Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Поняття мови розмітки гіпертексту
Жовтень 18, 2017
Урок 52. Використання онлайн-систем конструювання сайтів
Жовтень 19, 2017

Урок 51 (web-версія конспекту без зображень)

9 клас за новою програмою 2017 року

Тема: Поняття мови розмітки гіпертексту

Мета :

  • навчальна: ознайомити учнів з мовою розмітки гіпертексту;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com) 9 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. З яких етапів складається процес створення сайта?
  2. Чи є процес «розкрутки» сайта обов’язковим?
  3. Які розрізняють види внутрішньої структури веб-сторінок?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор, та матеріал підручника)

Які засоби використовують для створення веб-сайта? (слайд 5-7)

Створювати веб-сторінки можна за допомогою звичайного текстового редактора або спеціального HTML-редактора.

Усі HTML-редактори можна поділити на дві категорії: текстові й графічні.

Текстові передбачають набір коду вручну, хоча й зі значною автоматизацією цього процесу. Їхні інструменти дають змогу автоматизовано вставляти до документа потрібні теги його розмітки.

У графічних HTML-редакторах веб-сторінки формуються приблизно в такий самий спосіб, як і під час створення макетів звичайних документів, коли користувач може обрати потрібний йому шаблон веб-сторінки, а потім поступового його заповнювати контентом.

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Створення простої веб-сторінки на основі наявної (слайд 8)

Створіть веб-сторінку своєї вулиці за допомогою редагування наявної веб-сторінки Вулиця.htm, що зберігається у відповідному файлі.

Завдання на с. 199 підручника

Завдання 4. Працюємо в парах (слайд 9)

Чи можна стверджувати, що у користувача, який володіє прийомами роботи із сайтом, наприклад, www.site.pryklad.com, буде достатньо навичок для роботи із сайтом www.karta.pryklad.com? Аргументуйте відповідь. Обговоріть у парах.

Завдання на с. 203 підручника

Завдання 5. Працюємо в парах (слайд 9)

Чому різні сайти відвідує різна кількість користувачів? Чи завжди популярний сайт є корисним для користувачів? Сплануйте, які відомості ви б хотіли розмістити на персональному сайті. Обговоріть у парах, чи користуватиметься такий сайт популярністю та на яку аудиторію він буде розрахований.

Завдання на с. 203 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 10)

  1. Які розрізняють види внутрішньої структури веб-сторінок?
  2. Яким чином можна встановити, хто має авторські права на дизайн сайта?
  3. Як структура веб-сторінки впливає на її сприйняття користувачем?

Рефлексія (слайд 11-14)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 15)

1) Опрацювати п.29.6

Завантажити



Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
9 клас за новою програмою 2017 року для супроводу уроків  

за ціною:

110 грн за комплект (або по 55 грн кожний з семестрів)
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування