Підготовка до розв’язування компетентнісних завдань. Урок 54 (Інформатика 9 клас)
19 Жовтня, 2017Розв’язування компетентнісних завдань. Урок 56 (Інформатика 9 клас)
19 Жовтня, 20179 клас за новою програмою
Тема: Розв’язування компетентнісних завдань
Мета:
- навчальна: формування в учнів уявлення про розв’язування задач компетентнісного змісту, формування предметних ІКТ-компетентностей;
- розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4)
- Який алгоритм розв’язування задач?
- Які дії виконуються на етапі змістового аналізу формулювання задачі?
- На підставі чого визначають, які матеріали та відомості потрібні для розв’язування задачі?
- У яких формах може бути подано інформаційну модель задачі?
- Що впливає на вибір засобів опрацювання даних?
- Які дії виконуються на етапі опрацювання даних?
- Від чого залежить вид подання результатів задачі?
III. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. «Дні цікавої науки» (слайд 5)
Для підготовки до проведення днів цікавої науки у школі ви з однокласниками вирішили створити збірку ресурсів Інтернету, що містять цікаві досліди, вироби з підручних матеріалів, які демонструють закономірності, вивчені на уроках фізики, хімії, біології тощо. Збірка має містити зображення, відео та посилання на тематичні сайти, інструкції для створення моделі власними руками чи проводити експерименти без шкоди здоров’ю та без затрат коштів. Зауважте, що під час формування збірки слід дотримуватись авторських прав.
Оберіть форму подання збірки ресурсів, що буде зручною для використання учнями класу. Створіть збірку у вибраному середовищі. Організуйте спосіб розміщення матеріалів, який буде доступний учням класу.
Заповніть таблицю виконання завдання – файл Таблиця-наука, збережений у папці Компетентнісні завдання.
Надайте доступ до матеріалів учителю.
Завдання на с. 205 підручника
IV. Підсумок уроку
Рефлексія (слайд 6-9)
- мені було незрозуміло…;
- у мене виникли такі запитання…;
- я не впорався з такими завданням…;
- мені сподобалось і я буду використовувати…
V. Домашнє завдання (слайд 10)
Підготуватися до виконання Завдання 2 «Оновлюємо комп’ютерний клас» с. 205