Розв’язування компетентнісних завдань. Урок 57 (Інформатика 9 клас)

19 Жовтня, 2017
“Розв’язування компетентнісних завдань. Урок 56 (9 клас)” заблокована Розв’язування компетентнісних завдань. Урок 56 (9 клас)
Розв’язування компетентнісних завдань. Урок 56 (Інформатика 9 клас)
19 Жовтня, 2017
Розв’язування компетентнісних завдань. Урок 58 (9 клас)
Розв’язування компетентнісних завдань. Урок 58 (Інформатика 9 клас)
19 Жовтня, 2017
“Розв’язування компетентнісних завдань. Урок 56 (9 клас)” заблокована Розв’язування компетентнісних завдань. Урок 56 (9 клас)
Розв’язування компетентнісних завдань. Урок 56 (Інформатика 9 клас)
19 Жовтня, 2017
Розв’язування компетентнісних завдань. Урок 58 (9 клас)
Розв’язування компетентнісних завдань. Урок 58 (Інформатика 9 клас)
19 Жовтня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Розв’язування компетентнісних завдань

Мета:

  • навчальна: формування в учнів уявлення про розв’язування задач компетентнісного змісту, формування предметних ІКТ-компетентностей;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

“Розв’язування компетентнісних завдань. Урок 57 (9 клас)” заблокована Розв’язування компетентнісних завдань. Урок 57 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Який алгоритм розв’язування задач?
  2. Які дії виконуються на етапі змістового аналізу формулювання задачі?
  3. На підставі чого визначають, які матеріали та відомості потрібні для розв’язування задачі?
  4. У яких формах може бути подано інформаційну модель задачі?
  5. Що впливає на вибір засобів опрацювання даних?
  6. Які дії виконуються на етапі опрацювання даних?
  7. Від чого залежить вид подання результатів задачі?

III. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 3. «Інтернет і наше життя» (слайд 5)

Після роботи з інтернет-сервісом про еволюцію Інтернету за адресою http://evolutionofweb.appspot.com/?hl=ru для проведення Всесвітнього дня Інтернету в школі учні 9 класу вирішили створити комп’ютерну модель, яка демонструє, як змінювалося їхнє життя разом із зміною Інтернету. Для цього вони планують створити лінію часу, де розмістять власні фотографії, малюнки ґаджетів і програм, які вони використовували, та як зростали їхні власні інформаційні потреби в користуванні мережевими послугами.

Оберіть форму подання моделі, що дасть змогу реалізувати заплановане. Створіть модель у вибраному середовищі. Організуйте спосіб розміщення матеріалів, який буде доступний учням класу.

Заповніть таблицю виконання завдання – файл Таблиця-наука, збережений у папці Компетентнісні завдання.

Надайте доступ до матеріалів учителю.

Завдання на с. 205 підручника

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 6-9)

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 10)

Підготуватися до виконання Завдання 4 «Комп’ютерні віруси» с. 205-206

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розв’язування компетентнісних завдань. Урок 57 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності