Урок 60. Розв’язування компетентнісних завдань

Урок 59. Розв’язування компетентнісних завдань
Жовтень 19, 2017
Урок 61-68. Виконання колективного навчального проекту
Жовтень 19, 2017

Урок 60 (web-версія конспекту без зображень)

9 клас за новою програмою 2017 року

Тема: Розв’язування компетентнісних завдань

Мета :

  • навчальна: формування в учнів уявлення про розв’язування задач компетентнісного змісту, формування предметних ІКТ-компетентностей;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника "ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС" Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com) 9 клас») 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Який алгоритм розв’язування задач?
  2. Які дії виконуються на етапі змістового аналізу формулювання задачі?
  3. На підставі чого визначають, які матеріали та відомості потрібні для розв’язування задачі?
  4. У яких формах може бути подано інформаційну модель задачі?
  5. Що впливає на вибір засобів опрацювання даних?
  6. Які дії виконуються на етапі опрацювання даних?
  7. Від чого залежить вид подання результатів задачі?

III. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 6. «Smart City» (слайд 5)

Переглядаючи матеріали сайта http://forum.e.gov.ua/itdir2/, ви дізнались, що в Україні декілька міст має цікавий досвід реалізації проекту Smart City. Таке «розумне» місто чи село ви плануєте запропонувати створити громаді свого населеного пункту. Для цього вам потрібно розробити інформаційні матеріали, у яких подати пояснення, що таке Smart City, навести 5 ознак такого «розумного» міста чи села, подати приклади реалізації проекту в 5 населених пунктах України, 5 містах Європи та 5 містах у світі. Створіть власні пропозиції щодо побудови Smart City у вашому населеному пункті у вигляді дорожньої карти реформи.

  1. Оберіть форму подання своїх матеріалів, що дасть змогу продемонструвати всі знайдені відомості та напрацьовані матеріали. Створіть представлення матеріалів у вибраному середовищі. Організуйте спосіб розміщення матеріалів, який буде доступний учням класу.
  2. Заповніть таблицю виконання завдання – файл Таблиця-наука, збережений у папці Компетентнісні завдання.
  3. Надайте доступ до матеріалів учителю.

Завдання на с. 206 підручника

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 6-9)

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 10)

Повторіть відомості про проектну діяльність та пригадайте які проекти ви виконували в попередніх класах

Завантажити



Ви можете зберегти свій час на підготовку до уроків замовивши комплект презентацій
9 клас за новою програмою 2017 року для супроводу уроків  

за ціною:

110 грн за комплект (або по 55 грн кожний з семестрів)
(одна презентація коштує менше 2 грн)

Замовити комплект

також для використанні на уроках розроблено сервіс для проведення онлайн-тестування