Сучасні сервіси Інтернету. Урок 6 (Інформатика 9 клас)
15 Вересня, 2017Етапи розробки презентації. Вимоги до презентації. Урок 8 (Інформатика 9 клас)
16 Вересня, 20179 клас за новою програмою
Тема: Спеціальні інструменти пошуку в Інтернеті. Розширений пошук
Мета:
- навчальна: сформувати поняття про спеціальні інструменти пошуку в Інтернеті; навчити використовувати розширений пошук;
- розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 5)
- Чому сервіси Веб 2.0 називають соціальними?
- Чим відрізняються сервіси Веб 1.0 і Веб 2.0? Чи мають вони спільне?
- Як змінюється життя суспільства з розвитком сервісів Веб 2.0?
- Які сервіси називають геосервісами? Чому? Які функції вони передбачають?
III. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Як здійснювати розширений пошук в Інтернеті? (слайд 5-10)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 4. Розширений пошук у Google (слайд 11)
Ознайомтеся з останніми доповненнями до пошуку Google.
Завдання на с. 37 підручника
Завдання 5. Розширений пошук зображень у Google (слайд 12)
За допомогою засобів розширеного пошуку пошукової системи Google знайдіть схеми вишивок автентичної борщівської сорочки, що не вишивається хрестиком, які з’явилися у мережі протягом літніх місяців поточного року.
Завдання на с. 38 підручника
Завдання 6. Розширений пошук текстових даних у Google (слайд 13)
За допомогою засобів розширеного пошуку пошукової системи Google знайдіть веб-сторінку, у заголовку якої трапляються слова Бакота й подорож. Визначте підтверджену дату заснування Бакоти – напівлегендарної столиці Дністровського Пониззя княжих часів.
Завдання на с. 38-39 підручника
Завдання 1. Працюємо у парах (слайд 14)
Визначте, які матеріали можна знайти в різних категоріях за допомогою пошукової системи Шукалка http://shukalka.com.ua. Обговоріть, у яких ситуаціях зручно обирати кожну з категорій для пошуку матеріалів.
Завдання на с. 39 підручника
Завдання 3. Працюємо самостійно (слайд 15)
Сплануйте маршрут сімейної подорожі автомобілем на вихідні. Визначте, яка тривалість перебування в дорозі за умови середньої швидкості руху 80 км/год. Перевірте, чи є зображення, розміщені на сервісі за обраним маршрутом. Використайте їх у презентації про майбутню подорож.
Завдання на с. 40 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 16)
- У чому особливості здійснення розширеного пошуку в Інтернеті?
- Які ви знаєте стратегії застосування розширеного пошуку?
Рефлексія (слайд 17-20)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 21)
Опрацювати п.4.3