Спеціальні інструменти пошуку в Інтернеті. Урок 7 (Інформатика 9 клас)

16 Вересня, 2017
“Сучасні сервіси Інтернету. Сервіси веб-2.0. Геосервіси. Урок 6 (9 клас)” заблокована Сучасні сервіси Інтернету. Сервіси веб-2.0. Геосервіси. Урок 6 (9 клас)
Сучасні сервіси Інтернету. Урок 6 (Інформатика 9 клас)
15 Вересня, 2017
Етапи розробки презентації. Вимоги до презентації. Урок 8 (9 клас)
Етапи розробки презентації. Вимоги до презентації. Урок 8 (Інформатика 9 клас)
16 Вересня, 2017
“Сучасні сервіси Інтернету. Сервіси веб-2.0. Геосервіси. Урок 6 (9 клас)” заблокована Сучасні сервіси Інтернету. Сервіси веб-2.0. Геосервіси. Урок 6 (9 клас)
Сучасні сервіси Інтернету. Урок 6 (Інформатика 9 клас)
15 Вересня, 2017
Етапи розробки презентації. Вимоги до презентації. Урок 8 (9 клас)
Етапи розробки презентації. Вимоги до презентації. Урок 8 (Інформатика 9 клас)
16 Вересня, 2017

9 клас за новою програмою

Тема: Спеціальні інструменти пошуку в Інтернеті. Розширений пошук

Мета:

  • навчальна: сформувати поняття про спеціальні інструменти пошуку в Інтернеті; навчити використовувати розширений пошук;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Спеціальні інструменти пошуку В Інтернеті. Розширений пошук. Урок 7 (9 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 9 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2017 www.orioncentr.com.ua, inf9-m.blogspot.com)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 5)

  1. Чому сервіси Веб 2.0 називають соціальними?
  2. Чим відрізняються сервіси Веб 1.0 і Веб 2.0? Чи мають вони спільне?
  3. Як змінюється життя суспільства з розвитком сервісів Веб 2.0?
  4. Які сервіси називають геосервісами? Чому? Які функції вони передбачають?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як здійснювати розширений пошук в Інтернеті? (слайд 5-10)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 4. Розширений пошук у Google (слайд 11)

Ознайомтеся з останніми доповненнями до пошуку Google.

Завдання на с. 37 підручника

Завдання 5. Розширений пошук зображень у Google (слайд 12)

За допомогою засобів розширеного пошуку пошукової системи Google знайдіть схеми вишивок автентичної борщівської сорочки, що не вишивається хрестиком, які з’явилися у мережі протягом літніх місяців поточного року.

Завдання на с. 38 підручника

Завдання 6. Розширений пошук текстових даних у Google (слайд 13)

За допомогою засобів розширеного пошуку пошукової системи Google знайдіть веб-сторінку, у заголовку якої трапляються слова Бакота й подорож. Визначте підтверджену дату заснування Бакоти – напівлегендарної столиці Дністровського Пониззя княжих часів.

Завдання на с. 38-39 підручника

Завдання 1. Працюємо у парах (слайд 14)

Визначте, які матеріали можна знайти в різних категоріях за допомогою пошукової системи Шукалка http://shukalka.com.ua. Обговоріть, у яких ситуаціях зручно обирати кожну з категорій для пошуку матеріалів.

Завдання на с. 39 підручника

Завдання 3. Працюємо самостійно (слайд 15)

Сплануйте маршрут сімейної подорожі автомобілем на вихідні. Визначте, яка тривалість перебування в дорозі за умови середньої швидкості руху 80 км/год. Перевірте, чи є зображення, розміщені на сервісі за обраним маршрутом. Використайте їх у презентації про майбутню подорож.

Завдання на с. 40 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 16)

  1. У чому особливості здійснення розширеного пошуку в Інтернеті?
  2. Які ви знаєте стратегії застосування розширеного пошуку?

Рефлексія (слайд 17-20)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 21)

Опрацювати п.4.3

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Спеціальні інструменти пошуку в Інтернеті. Урок 7 (Інформатика 9 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності