Об’єкти електронної таблиці, їх властивості. Урок 8 (Інформатика 7 клас)

4 Вересня, 2018
Практична робота №2 «Офісні веб-програми для створення спільних документів». Урок 7 (7 клас)
Практична робота №2 Офісні веб-програми для створення спільних документів. Урок 7 (Інформатика 7 клас)
4 Вересня, 2018
Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони. Урок 9 (7 клас)
Адресація в середовищі табличного процесора. Урок 9 (Інформатика 7 клас)
4 Вересня, 2018
Практична робота №2 «Офісні веб-програми для створення спільних документів». Урок 7 (7 клас)
Практична робота №2 Офісні веб-програми для створення спільних документів. Урок 7 (Інформатика 7 клас)
4 Вересня, 2018
Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони. Урок 9 (7 клас)
Адресація в середовищі табличного процесора. Урок 9 (Інформатика 7 клас)
4 Вересня, 2018

7 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема: Табличний процесор, його призначення. Об’єкти електронної таблиці, їх властивості.

Мета:

  • навчальна: сформувати поняття електронної таблиці, основних її елементів та їх властивостей;
  • розвиваюча: розвиток логічного мислення, креативності; уміння аналізувати, зіставляти, порівнювати, виділяти головне, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки;
  • виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.

Табличний процесор, його призначення. Об’єкти електронної таблиці, їх властивості. Урок 8 (7 клас)Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 7 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Давайте пригадаємо: (слайд 4):

  1. Які програми з пакету Microsoft Office2010 ми вивчали раніше?
  2. Як запускати дані програми?
  3. Для яких цілей використовується Microsoft Word?
  4. Для яких цілей використовується Microsoft Power Point?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор та мережа Інтернет)

  1. Які програми використовуються для опрацювання електронних таблиць? (слайд 5-7)
  2. Вікно табличного процесора (слайд 8)
  3. Як переміщуватися по електронній таблиці? (слайд 9)
  4. Як змінити вміст клітинки? (слайд 10)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Працюємо у парах (слайд 11)

Проаналізувати інтерфейс табличного процесора Microsoft Excel. Що є спільного з інтерфейсом текстового процесора та програми створення презентацій? Чим вони відрізняються? Назвіть по три спільні риси та по три відмінності. По черзі називайте та демонструйте спільні елементи вікон цих програм

Завдання 2. Продаж техніки (слайди 12)

Визнач призначення інструментів, розміщених на різних вкладках вікна табличного процесора та на рядку стану, інструментів навігації та панелі швидкого доступу при роботі з файлом Продаж.xlsx, що зберігається в папці D:/7 клас/Електронні таблиці. Досліди вміст контекстних меню таких об’єктів електронної таблиці: клітинки, стовпця, рядка, аркуша, діаграми

Хід роботи с. 147-148 підручника

Завдання 3. Шкільне приладдя (слайди 13)

Визнач кількість покупки шкільного приладдя, вносячи зміни в їхню кількість. Сформуй таку покупку приладдя, вартість якої менша від вартості шкільного рюкзака

Хід роботи с.148 підручника

Збережіть проект у власній папці під назвою Таблиці/Приладдя.xlsx

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 14)

  1. Поясни, що таке електронна таблиця. Чим електронні таблиці відрізняються від друкованих?
  2. Представники яких професій найчастіше використовують табличний процесор?
  3. Які елементи містить вікно програми Microsoft Excel?
  4. З якими основними об’єктами можна працювати в середовищі табличного процесора?
  5. Як можна виділити клітинку та внести зміни до її вмісту?
  6. Як переміщуватися по електронній таблиці?

Рефлексія (слайд 15-18)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 19)

Опрацювати параграф підручника п.21

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Об’єкти електронної таблиці, їх властивості. Урок 8 (Інформатика 7 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності