Комп’ютерне моделювання об’єктів і процесів. Комп’ютерний експеримент. Урок 9 (10 клас)

Поняття про штучний інтелект, Інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту. Інформатика 10 клас
Поняття про штучний інтелект, Інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту. Урок 8 (10 клас)
Грудень 7, 2018

Урок 9

10 клас за новою програмою 2018

Тема: Комп’ютерне моделювання об’єктів і процесів. Комп’ютерний експеримент

Мета:

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттями комп’ютерного моделювання, комп’ютерного експерименту;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експериментОбладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10-11 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10-11 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf10-11-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Що таке інформаційна модель?
  2. Які етапи побудови інформаційної моделі?

Онлайн тестування (слайд 5):

Перейти за посиланням для проходження тесту № 6 http://testinform.in.ua/category/10-11-klas/

IІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що таке модель та якими бувають моделі (слайд 6-7)
  2. Що таке комп’ютерне моделювання (слайд 8-10)
  3. У чому полягають особливості комп’ютерного експерименту (слайд 11)
  4. Які обмеження комп’ютерного моделювання (слайд 12-13)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. 3D-анімації (слайд 14)

Розгляньте на сайті Mozaik Education за посиланням https://bit.ly/2JDBioI 3D сцену, яка демонструє роботу чотиритактного двигуна внутрішнього згорання (мал. 9.2). Зробіть висновок про те, чи можна назвати переглянуті анімації комп’ютерною моделлю.

Завдання на с. 102-103 підручника

Завдання 2. Створення 3D-моделі (слайд 15)

Створіть 3D-модель іменного значка вашого освітнього закладу в середовищі Tinkercad.

Завдання на с. 103-105 підручника

Завдання 3. Комп’ютерний експеримент (слайд 16)

Оберіть зі списку україномовних інтерактивних комп’ютерних моделей, які подано на сервісі університету Колорадо за посиланням https://phet.colorado.edu/en/simulations/translated/ (мал. 10), ту, що реалізує процеси, теорії чи поняття, які ви зараз вивчаєте у шкільному курсі. Проведіть комп’ютерний експеримент.

Завдання на с. 106-107 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайди 17)

Перегляньте відео про застосування експерименту в біологічних дослідженнях за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=dchHehGDfkc

Обговоріть можливі причини широкого застосування комп’ютерного моделювання та експерименту в біології.

Завдання на с.108 підручника

Завдання 6. Працюємо самостійно (слайд 18)

Складіть анотований список п’яти моделей із сайта , які можна порекомендувати для проведення деякого комп’ютерного експерименту.

Завдання на с.109 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 19)

  1. З якою метою люди використовують моделі?
  2. Які ознаки комп’ютерної моделі?
  3. Які особливості комп’ютерного моделювання?
  4. У чому суть комп’ютерного експерименту?
  5. Які є обмеження у здійсненні комп’ютерного моделювання?

Рефлексія (слайд 20-23)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 24)

Опрацювати параграф підручника п.9

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *