Практична робота №10 «Створення програми з кнопками та написами». Урок 36 (8 клас)

Розробка програм засобами середовища програмування. Інформатика 8 клас. Урок 35
Розробка програм засобами середовища програмування. Урок 35 (8 клас)
16 Серпня, 2019
Величини. Їх типи та властивості. Інформатика 8 клас. Урок 37
Величини. Їх типи та властивості. Урок 37 (8 клас)
16 Серпня, 2019

з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року

Тема (слайд 2): Практична робота №10 «Створення програми з кнопками та написами»

Мета (слайд 3):

  • навчальна: сформувати практичні навики роботи в об’єктно-орієнтованому середовищі програмування;
  • розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
  • виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.

Практична робота №10 «Створення програми з кнопками та написами». Інформатика 8 клас. Урок 36Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Повторення (слайд 4):

  • Як використовувати елементи управління кнопка та напис на екранних формах?
  • Як змінювати значення властивостей об’єктів у програмному коді?
  • Як використовувати вікна повідомлень?

2. Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 5-12)

III. Формування умінь і навичок

Практична робота №10 «Створення програми з кнопками та написами» (слайди 13)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи

(завдання з підручника с. 130)

IV. Підсумок уроку

  1. Оголошення оцінок за практичну роботу
  2. Рефлексія (слайд 14-17)
  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 18)

Повторити матеріал підручника п.18

канал Youtube група Facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *