Практична робота №13 Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин. Урок 51 (8 клас)

18 Серпня, 2019
Складання та реалізація алгоритмів з повтореннями для опрацювання величин. Інформатика 8 клас. Урок 50
Складання та реалізація алгоритмів з повтореннями для опрацювання величин. Урок 50 (Інформатика 8 клас)
17 Серпня, 2019
Графічне відображення даних мовами програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів. Інформатика 8 клас. Урок 52
Графічне відображення даних мовами програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів. Урок 52 (Інформатика 8 клас)
18 Серпня, 2019
Складання та реалізація алгоритмів з повтореннями для опрацювання величин. Інформатика 8 клас. Урок 50
Складання та реалізація алгоритмів з повтореннями для опрацювання величин. Урок 50 (Інформатика 8 клас)
17 Серпня, 2019
Графічне відображення даних мовами програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів. Інформатика 8 клас. Урок 52
Графічне відображення даних мовами програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів. Урок 52 (Інформатика 8 клас)
18 Серпня, 2019

з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року

Тема (слайд 2): Практична робота №13 «Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин»

Мета (слайд 3):

  • навчальна: сформувати практичні навики складання алгоритмів з повторенням та розгалуженням;
  • розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
  • виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.

Практична робота №13 «Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин». Інформатика 8 клас. Урок 51Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Повторення (слайд 4):

  • Як описати алгоритмічну структуру розгалуження мовою програмування Free Pascal?
  • Як описати алгоритмічну структуру повторення мовою програмування Free Pascal?
  • Як описати операції над величинами різних типів мовою програмування Free Pascal?
  • Для чого на електронних формах використовують елементи управління прапорець, перемикач, список?

2. Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 5-12)

III. Формування умінь і навичок

Практична робота №13 «Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин» (слайди 13)

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Хід роботи

(завдання з підручника с. 179-180)

IV. Підсумок уроку

  1. Оголошення оцінок за практичну роботу
  2. Рефлексія (слайд 14-17)
  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 18)

Повторити матеріал підручника п.25

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Практична робота №13 Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин. Урок 51 (8 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності