Практична робота №8 Опис моделей у середовищі програмування. Урок 30 (Інформатика 7 клас)

1 Червня, 2019
Опис моделей у середовищі програмування. Урок 29. Інформатика 7 клас
Опис моделей у середовищі програмування. Урок 29 (Інформатика 7 клас)
31 Травня, 2019
Виконання індивідуальних навчальних проектів. Урок 31-34. Інформатика 7 клас
Виконання індивідуальних навчальних проектів. Урок 31-34 (Інформатика 7 клас)
1 Червня, 2019
Опис моделей у середовищі програмування. Урок 29. Інформатика 7 клас
Опис моделей у середовищі програмування. Урок 29 (Інформатика 7 клас)
31 Травня, 2019
Виконання індивідуальних навчальних проектів. Урок 31-34. Інформатика 7 клас
Виконання індивідуальних навчальних проектів. Урок 31-34 (Інформатика 7 клас)
1 Червня, 2019

7 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема (слайд 2): Практична робота №8 «Опис моделей у середовищі програмування»

Мета (слайд 3):

  • навчальна: закріпити навички учнів створювати алгоритми і програми з використанням моделей при створенні проектів в Скретч;
  • розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
  • виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.

Практична робота №8 «Опис моделей у середовищі програмування». Урок 30. Інформатика 7 класОбладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях з використанням матеріалів сайту Навчання у Студії коду https://studio.code.org/courses та Безкоштовні уроки Scratch https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.)

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

  1. Пригадай (слайд 4)
  • Що називають предметною галуззю?
  • Що розуміють під поняттям модель? Що таке інформаційна модель?
  • Які особливості мають інформаційні моделі?
  • Як можна класифікувати моделі?
  1. Створити у власній папці папку Практична робота 8
  2. Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 5-12)

III. Формування умінь і навичок

Практична робота №8 «Опис моделей у середовищі програмування» (слайди 13)

Проект «Лабіринт». Урок №2 (слайд 13)

Розробити гру Лабіринт в якій виконавець буде подорожувати лабіринтом та виконувати певні завдання за які нараховуються бали (даний проект буде виконуватися на протягом 2-х уроків).

Зразок гри можна переглянути за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/298530425/.

IV. Підсумок уроку

  1. Оголошення оцінок за практичну роботу
  2. Рефлексія (слайд 14-17)
  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 18)

Повторити матеріал уроку 17-18, 27

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Практична робота №8 Опис моделей у середовищі програмування. Урок 30 (Інформатика 7 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності