Опис моделей у середовищі програмування. Урок 29 (Інформатика 7 клас)
31 Травня, 2019Виконання індивідуальних навчальних проектів. Урок 31-34 (Інформатика 7 клас)
1 Червня, 20197 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема (слайд 2): Практична робота №8 «Опис моделей у середовищі програмування»
Мета (слайд 3):
- навчальна: закріпити навички учнів створювати алгоритми і програми з використанням моделей при створенні проектів в Скретч;
- розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
- виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
(Створено в навчальних цілях з використанням матеріалів сайту Навчання у Студії коду https://studio.code.org/courses та Безкоштовні уроки Scratch https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.)
ХІД УРОКУ
І. Організаційний етап
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
- Пригадай (слайд 4)
- Що називають предметною галуззю?
- Що розуміють під поняттям модель? Що таке інформаційна модель?
- Які особливості мають інформаційні моделі?
- Як можна класифікувати моделі?
- Створити у власній папці папку Практична робота 8
- Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 5-12)
III. Формування умінь і навичок
Практична робота №8 «Опис моделей у середовищі програмування» (слайди 13)
Проект «Лабіринт». Урок №2 (слайд 13)
Розробити гру Лабіринт в якій виконавець буде подорожувати лабіринтом та виконувати певні завдання за які нараховуються бали (даний проект буде виконуватися на протягом 2-х уроків).
Зразок гри можна переглянути за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/298530425/.
IV. Підсумок уроку
- Оголошення оцінок за практичну роботу
- Рефлексія (слайд 14-17)
- мені було незрозуміло…;
- у мене виникли такі запитання…;
- я не впорався з такими завданням…;
- мені сподобалось і я буду використовувати…
V. Домашнє завдання (слайд 18)
Повторити матеріал уроку 17-18, 27