Опис моделей у середовищі програмування. Урок 29 (7 клас)

Опис моделей у середовищі програмування. Урок 28. Інформатика 7 клас
Опис моделей у середовищі програмування. Урок 28 (7 клас)
Травень 30, 2019
Практична робота №8 «Опис моделей у середовищі програмування». Урок 30. Інформатика 7 клас
Практична робота №8 Опис моделей у середовищі програмування. Урок 30 (7 клас)
Червень 1, 2019

Тема (слайд 2): Опис моделей у середовищі програмування

Мета (слайд 3):

  • навчальна: навчити учнів використовувати моделі при створенні проектів в Скретч;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Опис моделей у середовищі програмування. Урок 29. Інформатика 7 класОбладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях з використанням матеріалів сайту Навчання у Студії коду https://studio.code.org/courses та Безкоштовні уроки Scratch https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Що називають предметною галуззю?
  2. Що розуміють під поняттям модель? Що таке інформаційна модель?
  3. Які особливості мають інформаційні моделі?
  4. Як можна класифікувати моделі?

III. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Працюємо самостійно (слайд 5)

Перейти за посиланням та виконати вправу 15 Арканоїд https://studio.code.org/s/course3.

Проект «Лабіринт». Урок №1 (слайд 6)

Розробити гру Лабіринт в якій виконавець буде подорожувати лабіринтом та виконувати певні завдання за які нараховуються бали (даний проект буде виконуватися на протягом 2-х уроків).

Зразок гри можна переглянути за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/298530425/.

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 7-10)

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 11)

Повторити матеріал уроку 27

Завантажити конспекти в форматі docx ви можете з Google-диску:

Завантажити конспект уроку


Ви можете допомогти у розвитку моїх проектів замовивши  комплекти презентацій, off-line версій тестів з інформатики та математики 
Детальніше

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *