Опис моделей у середовищі програмування. Урок 29 (Інформатика 7 клас)

31 Травня, 2019
Опис моделей у середовищі програмування. Урок 28. Інформатика 7 клас
Опис моделей у середовищі програмування. Урок 28 (Інформатика 7 клас)
30 Травня, 2019
Практична робота №8 «Опис моделей у середовищі програмування». Урок 30. Інформатика 7 клас
Практична робота №8 Опис моделей у середовищі програмування. Урок 30 (Інформатика 7 клас)
1 Червня, 2019
Опис моделей у середовищі програмування. Урок 28. Інформатика 7 клас
Опис моделей у середовищі програмування. Урок 28 (Інформатика 7 клас)
30 Травня, 2019
Практична робота №8 «Опис моделей у середовищі програмування». Урок 30. Інформатика 7 клас
Практична робота №8 Опис моделей у середовищі програмування. Урок 30 (Інформатика 7 клас)
1 Червня, 2019

7 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема (слайд 2): Опис моделей у середовищі програмування

Мета (слайд 3):

  • навчальна: навчити учнів використовувати моделі при створенні проектів в Скретч;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Опис моделей у середовищі програмування. Урок 29. Інформатика 7 класОбладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях з використанням матеріалів сайту Навчання у Студії коду https://studio.code.org/courses та Безкоштовні уроки Scratch https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Що називають предметною галуззю?
  2. Що розуміють під поняттям модель? Що таке інформаційна модель?
  3. Які особливості мають інформаційні моделі?
  4. Як можна класифікувати моделі?

III. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Працюємо самостійно (слайд 5)

Перейти за посиланням та виконати вправу 15 Арканоїд https://studio.code.org/s/course3.

Проект «Лабіринт». Урок №1 (слайд 6)

Розробити гру Лабіринт в якій виконавець буде подорожувати лабіринтом та виконувати певні завдання за які нараховуються бали (даний проект буде виконуватися на протягом 2-х уроків).

Зразок гри можна переглянути за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/298530425/.

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 7-10)

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 11)

Повторити матеріал уроку 27

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Опис моделей у середовищі програмування. Урок 29 (Інформатика 7 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності