Опис моделей у середовищі програмування. Урок 28 (Інформатика 7 клас)

30 Травня, 2019
Опис моделей у середовищі програмування. Урок 27. Інформатика 7 клас
Опис моделей у середовищі програмування. Урок 27 (Інформатика 7 клас)
29 Травня, 2019
Опис моделей у середовищі програмування. Урок 29. Інформатика 7 клас
Опис моделей у середовищі програмування. Урок 29 (Інформатика 7 клас)
31 Травня, 2019
Опис моделей у середовищі програмування. Урок 27. Інформатика 7 клас
Опис моделей у середовищі програмування. Урок 27 (Інформатика 7 клас)
29 Травня, 2019
Опис моделей у середовищі програмування. Урок 29. Інформатика 7 клас
Опис моделей у середовищі програмування. Урок 29 (Інформатика 7 клас)
31 Травня, 2019

7 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема (слайд 2): Опис моделей у середовищі програмування

Мета (слайд 3):

  • навчальна: навчити учнів використовувати моделі при створенні проектів в Скретч;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Опис моделей у середовищі програмування. Урок 28. Інформатика 7 класОбладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях з використанням матеріалів сайту Навчання у Студії коду https://studio.code.org/courses та Безкоштовні уроки Scratch https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн-тестування (слайд 4)

Перейти за посиланням для проходження тесту № 16 http://testinform.in.ua/category/7-klas/

III. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 11. Ловець кульок (слайд 5)

Створити гру – краб стріляє кульками по рибках.

Інструкція розміщена на сайті Безкоштовні уроки Scratch за посиланням https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.

Завдання з сайту Безкоштовні уроки Scratch

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 6)

Перейти за посиланням та виконати вправу 14 Бджілка – відлагодження https://studio.code.org/s/course3.

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 7-10)

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 11)

Повторити матеріал уроку 27

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Опис моделей у середовищі програмування. Урок 28 (Інформатика 7 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності