Опис моделей у середовищі програмування. Урок 27 (7 клас)

Практична робота №7 Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур. Урок 26. Інформатика 7 клас
Практична робота №7 Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур. Урок 26 (7 клас)
28 Травня, 2019
Опис моделей у середовищі програмування. Урок 28. Інформатика 7 клас
Опис моделей у середовищі програмування. Урок 28 (7 клас)
30 Травня, 2019

7 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема (слайд 2): Опис моделей у середовищі програмування

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з поняттям моделі, інформаційної моделі, навчити використовувати моделі при створенні проектів в Скретч;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Опис моделей у середовищі програмування. Урок 27. Інформатика 7 класОбладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних з використанням матеріалів сайту Навчання у Студії коду https://studio.code.org/courses та Безкоштовні уроки Scratch https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Що таке величина?
  2. Які типи величин ви знаєте?
  3. Що таке об’єкт?
  4. Як ви розумієте поняття «середовище», «комп’ютерне середовище»?
  5. Наведіть приклади комп’ютерних середовищ.

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор, та матеріал підручника)

  1. Що таке предметна галузь (слайд 5)
  2. Чому люди користуються моделями та створюють їх (слайд 6)
  3. Яку модель називають інформаційною (слайд 7)
  4. Як можна класифікувати моделі (слайд 8)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 10. Змійка (слайд 9)

Створити гру “Змійка” – змія збільшується за бонуси. Гра закінчується, якщо змія торкається межі або сама себе.

Інструкція розміщена на сайті Безкоштовні уроки Scratch за посиланням https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.

Завдання з сайту Безкоштовні уроки Scratch

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 10)

Перейти за посиланням та виконати вправу 13 Бджілка – вкладені цикли https://studio.code.org/s/course3.

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 11)

  1. Що називають предметною галуззю?
  2. Що розуміють під поняттям модель? Що таке інформаційна модель?
  3. Які особливості мають інформаційні моделі?
  4. Як можна класифікувати моделі?

Рефлексія (слайд 12-15)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 16)

Опрацювати конспект уроку

канал Youtube група Facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *