Практична робота №7 Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур. Урок 26 (7 клас)

Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур. Урок 25. Інформатика 7 клас
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур. Урок 25 (7 клас)
26 Травня, 2019
Опис моделей у середовищі програмування. Урок 27. Інформатика 7 клас
Опис моделей у середовищі програмування. Урок 27 (7 клас)
29 Травня, 2019

7 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема (слайд 2): Практична робота №7 «Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур»

Мета (слайд 3):

  • навчальна: закріпити навички учнів створювати алгоритми і програми з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати пам’ять, мислення, увагу, інтерес до вивчення інформатики;
  • виховна: виховувати охайність уважність, інформаційну культуру.

Практична робота №7 Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур. Урок 26. Інформатика 7 класОбладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях з використанням матеріалів сайту Навчання у Студії коду https://studio.code.org/courses та Безкоштовні уроки Scratch https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.)

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

  • Пригадай (слайд 4)
  1. Що таке величина?
  2. Які типи величин ви знаєте?
  3. Які команди можна використовувати в середовищі Скретч для роботи з величинами?
  4. Що таке змінна?
  5. Як створити змінну в середовищі Скретч?
  6. Які команди можна використовувати в середовища Скретч для роботи з змінними?
  7. Як ви розумієте поняття «вказівка присвоєння»?
  • Створити у власній папці папку Практична робота 7
  • Інструктаж з Правил техніки безпеки (слайд 5-12)

III. Формування умінь і навичок

Практична робота №7 «Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур» (слайди 13)

Завдання 9. Кажан (слайд 13)

Створити гру – кажан в польоті оминає перешкоди, за кожну перешкоду гравець отримує 1 бал.

Інструкція розміщена на сайті Безкоштовні уроки Scratch за посиланням https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.

IV. Підсумок уроку

  1. Оголошення оцінок за практичну роботу
  2. Рефлексія (слайд 14-17)
  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 18)

Повторити матеріал уроку 17-18

канал Youtube група Facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *