Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Урок 22 (8 клас)

Практична робота №6 «Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем». Інформатика 8 клас. Урок 19-21
Практична робота №6 «Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем». Урок 19-21 (8 клас)
14 Серпня, 2019
Сервіси для розміщення відео та аудіоматеріалів в Інтернеті. Інформатика 8 клас. Урок 23
Сервіси для розміщення відео та аудіоматеріалів в Інтернеті. Урок 23 (8 клас)
15 Серпня, 2019

з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року

Тема (слайд 2): Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з видами програмного забезпечення для опрацювання мультимедіа;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Інформатика 8 клас. Урок 22Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4)

  1. Що розуміють під мультимедіа?
  2. Які пристрої використовують для роботи з об’єктами мультимедіа?
  3. За допомогою яких програм можна переглядати відео та слухати аудіозаписи?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Об’єкти мультимедіа (слайд 5)
  2. Які існують формати файлів звукозапису? (слайд 6-8)
  3. Які типи списків можна створити в текстовому документі? (слайд 9-14)
  4. За допомогою яких програм можна перетворити звукозаписи та відеофайли з одного формату в інший? (слайд 15)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Прослуховування аудіозаписів онлайн (слайд 16)

Прослухайте фрагмент аудіозапису твору Лесі Українки «Давня казка».

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 84 підручника

Завдання 2. Працюємо в парах (слайд 17)

Користуючись Вікіпедією, знайдіть відомості про особливості:

а) аудіоформатів;

б) відеоформатів.

Порівняйте відомості, наведені російською, українською та англійською мовами (за потреби скористайтеся перекладачем). Обговоріть у парах.

Завдання на с. 88 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 17)

Обговоріть переваги та недоліки прослуховування аудіозаписів онлайн.

Завдання на с. 88 підручника

Завдання 4. Працюємо самостійно (слайд 18)

Використовуючи словник або перекладач, перекладіть повні назви аудіо та відеоформатів українською мовою. За потреби зверніться до вільної енциклопедії Вікіпедії.

Завдання на с. 88 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 19)

  1. Які мультимедійні портали та сервіси в Інтернеті вам відомі?
  2. Чи можна на слух відрізнити звуковий файл у форматі MIDI від файла формату MP3? У чому полягають відмінності?
  3. Чи можна відео, зняте за допомогою мобільного телефону у форматі 3GP, перетворити у формат AVI чи WMV? Що для цього потрібно?
  4. У якому форматі зазвичай зберігаються фільми на DVD?

Рефлексія (слайд 20-23)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 24)

Опрацювати параграф підручника п.11 с. 80-83

канал Youtube група Facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *