Програмний проект і файли, що входять до його складу. Урок 31 (8 клас)

Об’єкти програм із графічним інтерфейсом. Інформатика 8 клас. Урок 30
Об’єкти програм із графічним інтерфейсом. Урок 30 (8 клас)
15 Серпня, 2019
Практична робота №9 «Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення». Інформатика 8 клас. Урок 32
Практична робота №9 «Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення». Урок 32 (8 клас)
16 Серпня, 2019

з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року

Тема (слайд 2): Програмний проект і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту, його компіляція, збереження, виконання. Використання елемента керування «напис»

Мета (слайд 3):

  • навчальна: навчити учнів працювати з середовищем програмування Lazarus;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Програмний проект і файли, що входять до його складу. Інформатика 8 клас. Урок 31Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4)

  1. Які елементи належать до графічного інтерфейсу програм та які події у програмі можуть бути пов’язані з ними?
  2. У чому схожість і відмінність створення об’єктів графічного інтерфейсу програм у відомих вам середовищах програмування?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як працювати з проектами у середовищі програмування Lazarus? (слайд 5-9)
  2. Як працювати з екранною формою в середовищі програмування Lazarus? (слайд 10-12)
  3. Як працювати з екранною формою в середовищі програмування Lazarus? (слайд 13)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Завантаження та виконання проекту. (слайд 14)

Завантажте та виконайте проект Маса тіла, збережений у папці Навчальні проекти. Введіть дані, необхідні для виконання проекту, та проаналізуйте результат.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 115 підручника

Завдання 2. Створення проекту в середовищі Lazarus. (слайд 15)

Створіть проект, після запуску якого у вікні Перша програма виводиться повідомлення Ура! Запрацювало!

Завдання на с. 117 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 16)

Обговоріть призначення основних файлів, з яких складається проект (мал. 16.4). Поміркуйте, чому деякі файли мають однакове ім’я, але різні розширення. Яке їх можливе призначення у проекті, створеному в середовищі Lazarus

Завдання на с. 118 підручника

Завдання 4. Працюємо самостійно (слайд 17)

Ваш молодший брат любить довго засиджуватись за комп’ютером. Створіть програму в середовищі PyCharm, після запуску якої з’являтиметься вікно з повідомленням про необхідність дотримання часу роботи за комп’ютером. Створіть аналогічну програму в середовищі Lazarus. Визначте:

Скільки часу ви витратили на розробку кожної із програм, поміркуйте чому зафіксовані значення часу розробки програми є різними;

Вікно якої екранної форми проекту більше б зацікавило молодшого брата і чому.

Завдання на с. 118 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 18)

  1. Як створити проект у середовищі Lazarus та чому він складається з декількох файлів і папок?
  2. Яке призначення має екранна форма у проекті, створеному в середовищі Lazarus?
  3. Які властивості можуть мати об’єкти в проекті, створеному в середовищі Lazarus? Як можна змінити значення властивостей?
  4. Як створити новий проект у середовищі Lazarus?

Рефлексія (слайд 19-22)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 23)

Опрацювати параграф підручника п.16 с. 113-118

канал Youtube група Facebook

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *