Робота над індивідуальним проектом. Урок 64-69 (Інформатика 8 клас)

19 Серпня, 2019
Розв’язування компетентнісних задач. Інформатика 8 клас. Урок 62-63
Розв’язування компетентнісних задач. Урок 62-63 (Інформатика 8 клас)
19 Серпня, 2019
Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок. Інформатика 8 клас. Урок 70
Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок. Урок 70 (8 клас)
19 Серпня, 2019
Розв’язування компетентнісних задач. Інформатика 8 клас. Урок 62-63
Розв’язування компетентнісних задач. Урок 62-63 (Інформатика 8 клас)
19 Серпня, 2019
Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок. Інформатика 8 клас. Урок 70
Узагальнення і систематизація знань. Підсумковий урок. Урок 70 (8 клас)
19 Серпня, 2019

з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року

Тема (слайд 2): Робота над індивідуальним проектом

Мета (слайд 3):

  • навчальна: формування в учнів уявлення про розв’язування задач компетентнісного змісту, формування предметних ІКТ-компетентностей; формування умінь розв’язувати компетентнісні задачі; формування вмінь працювати в групі, виконувати проектні завдання;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Робота над індивідуальним проектом. Інформатика 8 клас. Урок 64-69Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

  1. Починаючи роботу над проектом (слайд 4-11)

III. Формування практичних умінь і навичок

  1. Учням пропонується обрати один з варіантів тем для проекту поданий в підручнику на с. 238-239
  2. Протягом наступних 4 уроків учні виконують даний проект
  3. На 4-му уроці відбудеться захист виконаних проектів
  4. На захист потрібно подати виконаний проект, перелік використаних матеріалів, схему виконаного проекту

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Тема 1. «Інформаційні товари та послуги» (слайд 13)

Проблемне питання: Який рівень інформаційних послуг у вашому місті (районі, селищі)?

Мета дослідження: Проаналізувати структуру інформаційних послуг та динаміку їх змін; виявити, які інформаційні послуги й у якому обсязі можна отримати у вашому мікрорайоні; проаналізувати структуру ринку інформаційних продуктів і послуг та динаміку змін на ньому; виявити найбільш значущі для учнів інтернет-ресурси й оцінити можливості задоволення навчальних потреб учнів.

Завдання на с. 238 підручника

Тема 2. «Спільна діяльність в мережі Інтернет» (слайд 14)

Проблемне питання: Як можна організувати спільну діяльність в мережі Інтернет?

Мета дослідження: Виявити найбільш значущі для учнів інтернет-ресурси; проаналізувати їх структуру та динаміку змін; з’ясувати можливості та потреби учнів у використанні соціальних сервісів Веб 2.0; сформувати рекомендації щодо ефективного використання Інтернету для спілкування та спільної творчої роботи, генерації ідей, обговорення плану їх реалізації й отримання результатів.

Завдання на с. 238 підручника

Тема 3. «Інформаційна безпека особистості» (слайд 15)

Проблемне питання: Як забезпечити інформаційну безпеку та дотримання авторських прав?

Мета дослідження: З’ясувати, кому та від кого слід захищатися під час організації та проведення інформаційної діяльності, зокрема, в мережі Інтернет; як забезпечити власну інформаційну безпеку; визначити способи захисту авторських прав в Інтернеті, правила коректного поводження з авторськими правами інших; відшукати ресурси, які краще використовувати в навчальних дослідження, щоб не порушити авторських прав.

Завдання на с. 238 підручника

Тема 4. «Бізнес-план: планування успіху» (слайд 16)

Проблемне питання: Учні та бізнес – це реальність?

Мета дослідження: Ознайомитися із правилами складання бізнес-планів, дізнатись, які фонди й організації проводять конкурси на кращий бізнес-план серед молоді; проаналізувати потреби вашого регіону (міста, селища), створити власний бізнес-план та написати аргументованого листа до зацікавлених осіб з проханням прийняти його до розгляду й дозволити презентувати власні ідеї.

Завдання на с. 239 підручника

Тема 5. «У здоровому тілі здоровий дух» (слайд 17)

Проблемне питання: Як впливає здоровий спосіб життя на успішність людини?

Мета дослідження: Дослідити історії успішних людей різних професій та визначити критерії успішності; оцінити роль здорового способу життя як фактору успіху людини в соціальній, професійній сфері та сімейному житті; обговорити способи організації здорового способу життя та сформулювати рекомендації «10 правил життєвого успіху».

Завдання на с. 239 підручника

Тема 6. «Добро починається з тебе» (слайд 18)

Проблемне питання: Що я можу зробити для покращення життя вже сьогодні?

Мета дослідження: Дослідити проблеми вашого регіону: соціальні, екологічні, культурні; визначити шляхи їх вирішення силами учнів вашого класу, школи, громади; спланувати та провести соціальну акцію: благодійний концерт чи ярмарок, екологічний рейд, фестиваль соціальної реклами тощо.

Завдання на с. 239 підручника

Тема 7. «Електронне урядування у школі» (слайд 19)

Проблемне питання: Як інформаційні технології можуть зробити життя шкільної громади кращим?

Мета дослідження: Дослідити, які інформаційні ресурси потрібні для організації самоврядування у школі: для збору та передавання відомостей між учнями школи, отримання зворотного зв’язку про ідеї, які обговорюються, розробки кошторису колективних справ тощо; визначити форму подання ресурсів, спосіб отримання та передавання даних; обговорити, який вплив матимуть запропоновані ресурси на мобільність, успішність, формування лідерських якостей учнів, досягнення кращих результатів у навчанні та організації дозвілля; спланувати та провести представлення системи електронного урядування.

Завдання на с. 239 підручника

Тема 8. «Наш розумний дім» (слайд 20)

Проблемне питання: Як допомогти моїй родині ефективно планувати та вести домашнє господарство?

Мета дослідження: Дослідити витрати сімейного бюджету та ведення домашнього господарства; розробити інформаційну систему підтримки обліку, планування, розподілу, прогнозування сімейного бюджету; визначити джерела економії коштів та розрахувати їх; сформулювати рекомендації щодо ефективного ведення домашнього господарства й запропонувати інструменти для автоматизації підрахунків, презентувати їх громадській раді чи батьківському комітету для використання в родинах однокласників.

Завдання на с. 239 підручника

IV. Домашнє завдання (слайд 21)

Виконати проект на обрану тему

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Робота над індивідуальним проектом. Урок 64-69 (Інформатика 8 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності