Розв’язування компетентнісних задач. Урок 60-61 (8 клас)

18 Серпня, 2019
Розв’язування компетентнісних задач. Інформатика 8 клас. Урок 59
Розв’язування компетентнісних задач. Урок 59 (Інформатика 8 клас)
18 Серпня, 2019
Розв’язування компетентнісних задач. Інформатика 8 клас. Урок 62-63
Розв’язування компетентнісних задач. Урок 62-63 (Інформатика 8 клас)
19 Серпня, 2019
Розв’язування компетентнісних задач. Інформатика 8 клас. Урок 59
Розв’язування компетентнісних задач. Урок 59 (Інформатика 8 клас)
18 Серпня, 2019
Розв’язування компетентнісних задач. Інформатика 8 клас. Урок 62-63
Розв’язування компетентнісних задач. Урок 62-63 (Інформатика 8 клас)
19 Серпня, 2019

з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року

Тема (слайд 2): Розв’язування компетентнісних задач

Мета (слайд 3):

  • навчальна: формування в учнів уявлення про розв’язування задач компетентнісного змісту, формування предметних ІКТ-компетентностей; формування умінь розв’язувати компетентнісні задачі;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Розв’язування компетентнісних задач. Інформатика 8 клас. Урок 60-61Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Повторення (слайд 4)

  1. Що ви розумієте під поняттям задача?
  2. Який алгоритм розв’язування задач?
  3. Які дії виконуються на етапі змістового аналізу формулювання задачі?
  4. На підставі чого визначають, які матеріали та відомості потрібні для розв’язування задачі?

III. Формування практичних умінь і навичок

Вправа 4. Завдання «Поїздка автомобілем» (слайд 5)

Родина з Дніпропетровська планує протягом року подорожувати до різних міст України автомобілем. Знайдіть відстані від Дніпропетровська до Києва, Львова, Харкова, Одеси, Херсона, Донецька та орієнтовну вартість пального А-95. Визначте необхідні технічні характеристики автомобіля – обсяг бака для палива та витрати палива на 100 км, якщо родина подорожує автомобілем Nissan Note з двигуном 1,6 л та автоматичною коробкою передач.

Створіть електронну таблицю, у якій укажіть відстані від Дніпропетровська до вказаних міст, розрахуйте кількість, необхідного пального та вартість палива до кожного міста, а також за формулою з використанням логічної функції визначте, до яких міст необхідно додатково заправляти автомобіль по дорозі. Побудуйте діаграму, на якій відобразіть відстані й вартість поїздки до кожного з міст.

Виберіть місто, до якого, на вашу думку, слід поїхати в першу чергу, та аргументуйте на ваш вибір.

Заповніть таблицю виконання завдання – файл Таблиця-поїздка, який збережений у папці Компетентісні задачі.

На електронну адресу вчителя надішліть розв’язок завдання: файл електронної таблиці; архів проекту електронного путівника; таблицю підготовки до виконання завдання.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 236 підручника

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 6-9)

  • мені було незрозуміло…;
  • у мене виникли такі запитання…;
  • я не впорався з такими завданням…;
  • мені сподобалось і я буду використовувати…

V. Домашнє завдання (слайд 10)

  • Доробити Завдання №4.
  • Підготуватися до виконання Завдання №5 с. 236
Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Розв’язування компетентнісних задач. Урок 60-61 (8 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності