Складання та виконання алгоритмів з елементами управління. Урок 46 (Інформатика 8 клас)

17 Серпня, 2019
Опрацювання величин логічного типу. Команда розгалуження. Інформатика 8 клас. Урок 45
Опрацювання величин логічного типу. Команда розгалуження. Урок 45 (Інформатика 8 клас)
17 Серпня, 2019
Складання та виконання алгоритмів з елементом управління «список, що розкривається». Інформатика 8 клас. Урок 47
Складання та виконання алгоритмів з елементом управління «список, що розкривається». Урок 47 (Інформатика 8 клас)
17 Серпня, 2019
Опрацювання величин логічного типу. Команда розгалуження. Інформатика 8 клас. Урок 45
Опрацювання величин логічного типу. Команда розгалуження. Урок 45 (Інформатика 8 клас)
17 Серпня, 2019
Складання та виконання алгоритмів з елементом управління «список, що розкривається». Інформатика 8 клас. Урок 47
Складання та виконання алгоритмів з елементом управління «список, що розкривається». Урок 47 (Інформатика 8 клас)
17 Серпня, 2019

з урахуванням методичних рекомендацій 2019 року

Тема (слайд 2): Складання та виконання алгоритмів з елементами управління для задання логічного значення величини

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з заданням логічної величини за допомогою елементів управління;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Складання та виконання алгоритмів з елементами управління для задання логічного значення величини. Інформатика 8 клас. Урок 46Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС” Морзе Н.В., Берна О.В., Вембер В.П.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(конспект уроку та презентація розроблені за підручником «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер) 8 клас»)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Онлайн тестування (слайд 4)

Перейти за посиланням для проходження тесту № 17 http://testinform.in.ua/category/8-klas/

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як за допомогою елементів управління задати логічне значення величини? (слайд 5-11)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1. Замовлення квітів (слайд 12)

Складіть проект Замовлення квітів у середовищі Lazarus для оформлення електронного замовлення квітів за зразком (мал. 24.10). У проекті натиснення кнопки Оформити замовлення викликає виведення відповідного тексту в текстовому полі, яке захищене від змін, а натиснення кнопки Завершити – закриває вікно форми.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 163-164 підручника

Завдання 2. Кольорова форма (слайд 13)

Розробіть проект Кольорова форма у середовищі Lazarus, у якому форма змінюватиме свої властивості – колір і розмір залежно від обраних перемикачів у групах Колір і Розмір.

Завдання на с. 164-165 підручника

Завдання 3. Працюємо самостійно (слайд 14)

За допомогою умовного оператора мовою програмування Free Pascal запишіть фрагмент програмного коду для:

  • заміни значення змінної s дійсного типу його абсолютною величиною;
  • присвоєння змінній k значення 0, якщо її початкове значення належало інтервалу (0; 5).

Завдання на с. 168 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 15)

  1. Як мовами програмування Free Pascal і Python реалізувати вкладені розгалуження?
  2. Які елементи управління можна використати на формі для передавання у програму логічних значень?
  3. У чому різниця між елементами управління прапорець і перемикач та для чого застосовують групи цих елементів?

Рефлексія (слайд 16-19)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 20)

Опрацювати параграф підручника п.24 с. 161-166

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Складання та виконання алгоритмів з елементами управління. Урок 46 (Інформатика 8 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності