Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 19 (Інформатика 7 клас)
16 Травня, 2019Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 21 (Інформатика 7 клас)
22 Травня, 20197 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах
Тема (слайд 2): Створення алгоритмів і програм з використанням змінних
Мета (слайд 3):
- навчальна: навчити учнів створювати алгоритми і програми з використанням змінних в середовищі Скретч;
- розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
(Створено в навчальних цілях з використанням матеріалів сайту Навчання у Студії коду https://studio.code.org/courses та Безкоштовні уроки Scratch https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4)
- Що таке величина?
- Які типи величин ви знаєте?
- Які команди можна використовувати в середовищі Скретч для роботи з величинами?
- Що таке змінна?
- Як створити змінну в середовищі Скретч?
- Які команди можна використовувати в середовища Скретч для роботи з змінними?
- Як ви розумієте поняття «вказівка присвоєння»?
III. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Magic Ball (слайд 5)
Створимо гру Magic Ball – кулю, яка буде давати випадкову відповідь (так, ні, можливо) на будь-яке наше питання.
Інструкція розміщена на сайті Безкоштовні уроки Scratch за посиланням https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.
Завдання з сайту Безкоштовні уроки Scratch
Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 6)
Перейти за посиланням та виконати вправу 6 Бджілка-функції https://studio.code.org/s/course3.
IV. Підсумок уроку
Рефлексія (слайд 7-10)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
V. Домашнє завдання (слайд 11)
Повторити матеріал уроку 17-18