Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 20 (Інформатика 7 клас)

21 Травня, 2019
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 19. Інформатика 7 клас
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 19 (Інформатика 7 клас)
16 Травня, 2019
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 21. Інформатика 7 клас
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 21 (Інформатика 7 клас)
22 Травня, 2019
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 19. Інформатика 7 клас
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 19 (Інформатика 7 клас)
16 Травня, 2019
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 21. Інформатика 7 клас
Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 21 (Інформатика 7 клас)
22 Травня, 2019

7 клас за новою програмою 2016 року для дітей які вивчали інформатику в 2-4 класах

Тема (слайд 2): Створення алгоритмів і програм з використанням змінних

Мета (слайд 3):

  • навчальна: навчити учнів створювати алгоритми і програми з використанням змінних в середовищі Скретч;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 20. Інформатика 7 класОбладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку

Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

(Створено в навчальних цілях з використанням матеріалів сайту Навчання у Студії коду https://studio.code.org/courses та Безкоштовні уроки Scratch https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4)

  1. Що таке величина?
  2. Які типи величин ви знаєте?
  3. Які команди можна використовувати в середовищі Скретч для роботи з величинами?
  4. Що таке змінна?
  5. Як створити змінну в середовищі Скретч?
  6. Які команди можна використовувати в середовища Скретч для роботи з змінними?
  7. Як ви розумієте поняття «вказівка присвоєння»?

III. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Magic Ball (слайд 5)

Створимо гру Magic Ball – кулю, яка буде давати випадкову відповідь (так, ні, можливо) на будь-яке наше питання.

Інструкція розміщена на сайті Безкоштовні уроки Scratch за посиланням https://brainbasket.org/bezkoshtovni-uroki-scratch/.

Завдання з сайту Безкоштовні уроки Scratch

Завдання 2. Працюємо самостійно (слайд 6)

Перейти за посиланням та виконати вправу 6 Бджілка-функції https://studio.code.org/s/course3.

IV. Підсумок уроку

Рефлексія (слайд 7-10)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

V. Домашнє завдання (слайд 11)

Повторити матеріал уроку 17-18

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Урок 20 (Інформатика 7 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності