Створення та адміністрування сайта. Урок 29 (Інформатика 10-11 клас)

31 Травня, 2020
Системи керування вмістом для веб-ресурсів. Урок 28. Інформатика 10-11
Системи керування вмістом для веб-ресурсів. Урок 28 (Інформатика 10-11 клас)
31 Травня, 2020
Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа. Урок 30. Інформатика 10-11
Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа. Урок 30 (Інформатика 10-11 клас)
31 Травня, 2020
Системи керування вмістом для веб-ресурсів. Урок 28. Інформатика 10-11
Системи керування вмістом для веб-ресурсів. Урок 28 (Інформатика 10-11 клас)
31 Травня, 2020
Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа. Урок 30. Інформатика 10-11
Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа. Урок 30 (Інформатика 10-11 клас)
31 Травня, 2020

Тема (слайд 2): Створення та адміністрування сайта

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з особливостями створення та адміністрування сайтів;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Створення та адміністрування сайта. Урок 29. Інформатика 10-11Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10-11 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10-11 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf10-11-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Що таке веб-сторінка?
  2. Які ознаки має гіперпосилання?
  3. Що таке веб-сайт?
  4. Яку структуру можуть мати сайти?
  5. Які відмінності можуть мати веб-сторінки сайта?

IІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як класифікують веб-сайти (слайд 5)
  2. Які особливості технології створення веб-сайтів (слайд 7-10)
  3. Яких правил варто дотримуватись при створенні сайта (слайд 11-12)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Типи сайтів (слайд 13)

Розгляньте сайти, подані у списку Типи сайтів, який збережено в папці Мультимедіа та сайти на спільному ресурсі. Знайдіть ознаки, за якими ці сайти можна віднести до певного типу. Створіть текстовий документ із таблицею, у якій укажіть адресу сайта, його тип та дві-три ознаки, що підтверджують належність сайта до вказаного типу.

Завдання на с. 205 підручника

Завдання 2. Аналіз сайта (слайд 14)

Проаналізуйте навігацію та структуру сайта за адресою http://www.geograf.com.ua/. Створіть текстовий документ, у якому подайте аналіз структури сайта.

Завдання на с. 208 підручника

Завдання 3. Сайт для стартапу (слайд 15)

Зареєструйтесь на сайті за посиланням https://www.mozello.com/uk/nachalo/. Створіть сайт Подорожуємо… (укажіть місце подорожі), наприклад, Подорожуємо Україною або Подорожуємо Сумщиною. Заповніть сайт відомостями, які, на вашу думку, будуть цікаві потенційним прихильникам, котрі зможуть підтримати ваш стартап електронного представництва зеленого туризму.

Завдання на с. 208-209 підручника

Завдання 3. Працюємо в парах (слайд 16)

Обговоріть, яку структуру мають сайти, адреси яких подано у файлі Адреси сайтів, збереженому на спільному ресурсі в папці Мультимедіа та сайти. Як структура сайта впливає на обсяг відомостей, які можна отримати, переглядаючи сторінку сайта? Обговоріть у парах.

Завдання на с. 211 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 17)

  1. За якими ознаками можна класифікувати сайти?
  2. Чому при створенні сайтів дотримуються певних правил? Як впливає порушення правил при створенні сайтів на їхній вигляд, зручність, інформативність?
  3. Чи однакових правил треба дотримуватися при створенні різних типів веб-сторінок?
  4. Чому технологія створення сайтів має багатошарову структуру? У чому вона полягає?
  5. У чому різниця створення сайта на базі сервісів Google та засобами сервісу Mozello?

Рефлексія (слайд 18-21)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 22)

Опрацювати параграф підручника п.22

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Створення та адміністрування сайта. Урок 29 (Інформатика 10-11 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності