Створення запитів на вибірку даних. Урок 24 (Інформатика 10-11 клас)
23 Травня, 2020Узагальнення та систематизація знань з теми Бази даних. Урок 26 (Інформатика 10-11 клас)
31 Травня, 2020Тема (слайд 2): Створення запитів на вибірку даних
Мета (слайд 3):
- навчальна: навчити учнів створювати запити на вибірку даних;
- розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10-11 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10-11 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf10-11-m.blogspot.com/)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4):
- З якою метою в базі даних створюють запити?
- Що може бути джерелом формування запиту?
- Що є результатом виконання запиту на вибірку?
- Які дії можна виконувати за допомогою запитів?
IІІ. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Як можна змінити структуру запиту в режимі конструктора (слайд 5)
- Як надрукувати результати запиту (слайд 6-8)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 2. Зміна структури запиту в режимі конструктора (слайд 9)
У режимі конструктора внесіть зміни в структуру запиту Продажі в базі даних Магазини, щоб відображались лише записи про фільми, продані в магазині Стиль, які упорядковані за зростанням за кількістю проданих копій.
Завдання на с. 188 підручника
Завдання 5. Працюємо самостійно (слайд 10)
Створіть презентацію з покроковим виконанням завдання з використанням бази даних Підприємство, що зберігається в папці Бази даних на спільному ресурсі.
Завдання на с. 189-190 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 11)
- Що є результатом виконання запиту на вибірку?
- Які типи запитів можуть використовуватись у СКБД MS Access?
- Які існують режими для роботи із запитами? У чому полягають особливості кожного з них?
Рефлексія (слайд 12-15)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 16)
Опрацювати параграф підручника п.19.3-19.4