Створення запитів на вибірку даних. Урок 25 (Інформатика 10-11 клас)

23 Травня, 2020
Створення запитів на вибірку даних. Урок 24. Інформатика 10-11
Створення запитів на вибірку даних. Урок 24 (Інформатика 10-11 клас)
23 Травня, 2020
Узагальнення та систематизація знань з теми Бази даних. Урок 26 (Інформатика 10-11 клас)
31 Травня, 2020
Створення запитів на вибірку даних. Урок 24. Інформатика 10-11
Створення запитів на вибірку даних. Урок 24 (Інформатика 10-11 клас)
23 Травня, 2020
Узагальнення та систематизація знань з теми Бази даних. Урок 26 (Інформатика 10-11 клас)
31 Травня, 2020

Тема (слайд 2): Створення запитів на вибірку даних

Мета (слайд 3):

  • навчальна: навчити учнів створювати запити на вибірку даних;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Створення запитів на вибірку даних. Урок 25. Інформатика 10-11Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10-11 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10-11 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf10-11-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. З якою метою в базі даних створюють запити?
  2. Що може бути джерелом формування запиту?
  3. Що є результатом виконання запиту на вибірку?
  4. Які дії можна виконувати за допомогою запитів?

IІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Як можна змінити структуру запиту в режимі конструктора (слайд 5)
  2. Як надрукувати результати запиту (слайд 6-8)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 2. Зміна структури запиту в режимі конструктора (слайд 9)

У режимі конструктора внесіть зміни в структуру запиту Продажі в базі даних Магазини, щоб відображались лише записи про фільми, продані в магазині Стиль, які упорядковані за зростанням за кількістю проданих копій.

Завдання на с. 188 підручника

Завдання 5. Працюємо самостійно (слайд 10)

Створіть презентацію з покроковим виконанням завдання з використанням бази даних Підприємство, що зберігається в папці Бази даних на спільному ресурсі.

Завдання на с. 189-190 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 11)

  1. Що є результатом виконання запиту на вибірку?
  2. Які типи запитів можуть використовуватись у СКБД MS Access?
  3. Які існують режими для роботи із запитами? У чому полягають особливості кожного з них?

Рефлексія (слайд 12-15)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 16)

Опрацювати параграф підручника п.19.3-19.4

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Створення запитів на вибірку даних. Урок 25 (Інформатика 10-11 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності