Технології опрацювання мультимедійних даних. Урок 27 (Інформатика 10-11 клас)

31 Травня, 2020
Узагальнення та систематизація знань з теми Бази даних. Урок 26 (Інформатика 10-11 клас)
31 Травня, 2020
Системи керування вмістом для веб-ресурсів. Урок 28. Інформатика 10-11
Системи керування вмістом для веб-ресурсів. Урок 28 (Інформатика 10-11 клас)
31 Травня, 2020
Узагальнення та систематизація знань з теми Бази даних. Урок 26 (Інформатика 10-11 клас)
31 Травня, 2020
Системи керування вмістом для веб-ресурсів. Урок 28. Інформатика 10-11
Системи керування вмістом для веб-ресурсів. Урок 28 (Інформатика 10-11 клас)
31 Травня, 2020

Тема (слайд 2): Технології опрацювання мультимедійних даних

Мета (слайд 3):

  • навчальна: ознайомити учнів з технологіями опрацювання мультимедійних даних;
  • розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Технології опрацювання мультимедійних даних. Урок 27. Інформатика 10-11Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10-11 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10-11 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf10-11-m.blogspot.com/)

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

  1. Привітання із класом (слайд 1)
  2. Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай (слайд 4):

  1. Які формати формати відеоданих ви знаєте?
  2. Які формати аудіоданих ви знаєте?

IІІ. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор)

  1. Що називають мультимедійними даними та технологіями (слайд 5-6)
  2. Які засоби підтримують технологію мультимедіа (слайд 7-18)
  3. Які програми використовують для опрацювання аудіозаписів (слайд 19)
  4. За допомогою яких програм можна створити власний відеокліп (слайд 20)

IV. Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання 1. Створення та редагування аудіофрагментів засобами онлайнового аудіоредактора (слайд 21)

Створіть за допомогою аудіоредактора https://tools.diktorov.net звукозаписи двох тверджень, які є відповідями на запитання: Що я можу зробити для України? та Яких зусиль для цього слід докласти? Обріжте зайві фрагменти відповідей і збережіть звукозаписи.

Завдання на с. 195 підручника

Завдання 2. Конвертація аудіофайлів (слайд 22)

Переведіть файли 1.wav та 2.wav у формат mp3.

Завдання на с. 196 підручника

Завдання 3. Об’єднання файлів (слайд 23)

За допомогою онлайнового аудіоредактора https://audioeditor.io/uk/ створіть файл, у якому послідовно звучать аудіозаписи 1_new.mp3, 2_new.mp3.

Завдання на с. 196 підручника

Завдання 4. Робота з відеоредактором Openshot (слайд 24)

Ознайомтесь із роботою у відеоредакторі https://www.openshot.org.

Завдання на с. 197 підручника

V. Підсумок уроку

Обговорюємо (слайд 25)

  1. Які мультимедійні портали та сервіси в Інтернеті вам відомі?
  2. Як мультимедійні технології змінюють життя людей?
  3. Які особливості засобів підтримки технології мультимедіа?
  4. Які програми можна використати для редагування аудіо та відеофайлів? У чому їхні особливості?

Рефлексія (слайд 26-29)

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

VI. Домашнє завдання (слайд 30)

Опрацювати параграф підручника п.20

Шановні колеги, не забувайте, що ви не маєте права на розповсюдження або використання в комерційних цілях даних розробок уроків та презентацій

Завантажити конспект Завантажити презентацію

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Технології опрацювання мультимедійних даних. Урок 27 (Інформатика 10-11 клас)
Цей сайт використовує cookie для зберігання даних. Продовжуючи використовувати сайт, Ви даєте свою згоду на роботу з цими файлами.
Політика конфіденційності