Узагальнення та систематизація знань з теми Бази даних. Урок 26 (Інформатика 10-11 клас)
31 Травня, 2020Системи керування вмістом для веб-ресурсів. Урок 28 (Інформатика 10-11 клас)
31 Травня, 2020Тема (слайд 2): Технології опрацювання мультимедійних даних
Мета (слайд 3):
- навчальна: ознайомити учнів з технологіями опрацювання мультимедійних даних;
- розвиваюча: розвивати інформаційну культуру, логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати, міркувати;
- виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) до підручника “ІНФОРМАТИКА 10-11 КЛАС” Морзе Н.В. та ін..
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(Створено в навчальних цілях за підручником «Інформатика 10-11 клас»/Н.В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьминська. – К.: УОВЦ «Оріон», 2018 www.orioncentr.com.ua, inf10-11-m.blogspot.com/)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу до уроку
- Привітання із класом (слайд 1)
- Повідомлення теми і мети уроку (слайд 2-3)
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Пригадай (слайд 4):
- Які формати формати відеоданих ви знаєте?
- Які формати аудіоданих ви знаєте?
IІІ. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовується проектор)
- Що називають мультимедійними даними та технологіями (слайд 5-6)
- Які засоби підтримують технологію мультимедіа (слайд 7-18)
- Які програми використовують для опрацювання аудіозаписів (слайд 19)
- За допомогою яких програм можна створити власний відеокліп (слайд 20)
IV. Формування практичних умінь і навичок
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Завдання 1. Створення та редагування аудіофрагментів засобами онлайнового аудіоредактора (слайд 21)
Створіть за допомогою аудіоредактора https://tools.diktorov.net звукозаписи двох тверджень, які є відповідями на запитання: Що я можу зробити для України? та Яких зусиль для цього слід докласти? Обріжте зайві фрагменти відповідей і збережіть звукозаписи.
Завдання на с. 195 підручника
Завдання 2. Конвертація аудіофайлів (слайд 22)
Переведіть файли 1.wav та 2.wav у формат mp3.
Завдання на с. 196 підручника
Завдання 3. Об’єднання файлів (слайд 23)
За допомогою онлайнового аудіоредактора https://audioeditor.io/uk/ створіть файл, у якому послідовно звучать аудіозаписи 1_new.mp3, 2_new.mp3.
Завдання на с. 196 підручника
Завдання 4. Робота з відеоредактором Openshot (слайд 24)
Ознайомтесь із роботою у відеоредакторі https://www.openshot.org.
Завдання на с. 197 підручника
V. Підсумок уроку
Обговорюємо (слайд 25)
- Які мультимедійні портали та сервіси в Інтернеті вам відомі?
- Як мультимедійні технології змінюють життя людей?
- Які особливості засобів підтримки технології мультимедіа?
- Які програми можна використати для редагування аудіо та відеофайлів? У чому їхні особливості?
Рефлексія (слайд 26-29)
- Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
VI. Домашнє завдання (слайд 30)
Опрацювати параграф підручника п.20